Gå til innhold

Snart blir jeg overtroisk.......

Anbefalte innlegg

Opplevde noe helt utrolig i dag.....

I dag har jeg fått igangsatt papirnølla med attester av alle slag og når jeg skulle innom politistasjonen, glad og fornøyd, så kikker jeg inn i nabobutikken (en musikkforretning) og der sitter en liten kina-prinsesse i rosa bobledress og vinker til meg og minstemann!!!!!

Til alt overmål hadde hun helt lik reisetrille som vi har - måtte nesten klype meg i armen jeg. Gåsehud fikk jeg hvertfall og får det nå igjen.......

Var det kanskje et tegn? (og jeg som ikke er overtroisk da......)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131995-snart-blir-jeg-overtroisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søt historie, som gir meg lyst til å dele en annen med dere:

Min kone og jeg var langt inne i søknadsprosessen (ventet på tildeling fra India) ved nyttårskiftet 96/97.

Nyttårsaften det året feiret vi sammen med venner. Like før midnatt gikk vi, tradisjonen tro, til et utsiktspunkt hvor svært mange (sannsynligvis et par hundre) av byens borgere samler seg.

Da klokken slo ble det selvsagt mange varme klemmer og lykkeønskninger til (og fra) alle vi kjente av dem som stod rundt oss. Det er det jo ingenting uvanlig med.

Men plutselig, bokstavlig talt ut fra mørket, kom det en usedvanlig vakker tenåringsjente (kanskje 15-16 år) med tydelig indiske trekk. Jeg hadde aldri sett henne før, men likevel kastet hun seg resolutt rundt halsen min, med ordene "jeg fikk bare så lyst til å gi deg en klem" ... og så forsvant hun igjen.

Jeg har aldri sett henne igjen siden, selv om jeg har sett andre indisk utseende tenåringsjenter i byen (som jeg stort sett vet hvem er, byen er ikke så stor), og jeg skal love at jeg forsøkte hvem hun var den første tiden etter at dette skjedde.

Og for de som måtte være i tvil; selv om jeg hadde feiret med et glass champagne eller to kan det utelukkes at jeg drømte. Det var flere vitner som var like overrasket som meg.

Det er som regel en hyggelig opplevelse å få oppmerksomhet og velmente klemmer, uansett hvem det måtte komme fra, men tenåringsjenter har ikke for vane å gi det til totalt ukjente menn.

Jeg tror ikke det var et tegn på noe som helst, men en fascinerende og underlig opplevelse.

Noen få uker etter fikk vi vår etterlengtede tildeling - og fra den kanten får jeg "hundrevis" av klemmer hver eneste dag :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...