Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden jeg har skrevet noe her inne nå.Tiden går som regel med til helt andre ting enn surfing på internett for mor når man har en glad og livlig to-og-et halvt-åring i huset. Har fulgt med fra tid til annen, og nå fikk jeg lyst til å skrive inn vår gladmelding:

Etter bare 2,5 mnd venting fikk vi i går tildelt ei nydelig lita prinsesse på 2,5 mnd fra Etiopia! Hele familien er nærmest målbundet og lamslått av glede, bortsett fra den stolte (og handlekraftige) storebroren kanskje, som (selv om han nok ikke skjønner helt hva dette innebærer) ikke har snakket om annet enn lillesøsteren i barnehagen i dag...

Til "kanne" hvis du leser dette: Telefonen kom fem minutter etter at jeg snakket med deg i kantina og fortalte at vi nok hadde endel venting igjen...

Glad hilsen fra den nybakte tobarnsmoren

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132030-tildeling-etiopia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Krykkjemo

2

• AAA

1

• Beto

1

• fei1365380229

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

alenemor1365380506

Så hyggelig å lese om tildeling fra Etiopia. Å så bare etter 2 1/2 mnd venting.

Ble helt skjelven når jeg leste det, har selv papirer i Etiopia. Jeg sendte papirer rett før jul, og skjønner nå at det kan gå veldig fort til tildeling for meg og!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132030-tildeling-etiopia/#findComment-811235
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...