Gå til innhold

Dere vil ikke tro det......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• linus1365380366

5

• mettewa

2

• Beto

1

• Salten1365380501

1

Gratulerer så mye med gutten linus, det var utrolig med tildeling før den 20 januar. vi trodde ikke det skjedde stort i denne mnd. vi er lykkelige for deres tildeling, for da er det ingen foran oss i køen på dato....vi sendte i jan 03.

send gjerne bilde til oss av gullgutten. [email protected]

linus1365380366

Gratulerer så mye med gutten linus, det var utrolig med tildeling før den 20 januar. vi trodde ikke det skjedde stort i denne mnd. vi er lykkelige for deres tildeling, for da er det ingen foran oss i køen på dato....vi sendte i jan 03.

send gjerne bilde til oss av gullgutten. [email protected]

Hei!

Takk for gratulasjonen.

Det ER jo ferie i Colombia. Vi hadde også tatt "vente-ferie", så jeg må si at jeg "skvatt" skikkelig da telefonen kom. Dette var totalt uventet og så utrolig HERLIG!!!

Papirene til vår gutt ble sendt før ferien - og har vært "i lufta" i løpet av juleferien. Han ble til en helt egen liten nyttårsoverraskelse!! Såvidt jeg vet har de ferie til den 19.jan., så etter den tid kommer det nok masse gladmeldinger, tenker jeg!!

XXX fingrene for dere!

Hilsen en "svimmel" mor

Annonse

Så artig at dere har fått tildeling nå. Skal se dere reiser sammen med Mon og Olga til Medellin.

Ønsker dere alt godt og gled dere masse til å få oppleve Medellin. Det er en flott by med masse herlige og skjønne mennesker.

Lurer du på noe angående Medellin så er det bare å maile...Kos dere masse med reiseforberedelsene og det beste med forberedelsene er at det er SALG (c:

Vennlig hilsen

linus1365380366

Så artig at dere har fått tildeling nå. Skal se dere reiser sammen med Mon og Olga til Medellin.

Ønsker dere alt godt og gled dere masse til å få oppleve Medellin. Det er en flott by med masse herlige og skjønne mennesker.

Lurer du på noe angående Medellin så er det bare å maile...Kos dere masse med reiseforberedelsene og det beste med forberedelsene er at det er SALG (c:

Vennlig hilsen

Takk!

Gjett om jeg har vært på salg:o)

Hjertene våre svulmer forresten av stolthet over den vakre prinsen vår!!!

Jeg sender en mail etterhvert, jeg. Det er jo greit å "samle opp" noen spørsmål.

klem fra nybakt mor

gratulerer så mye med gutten. dette var en super nyttårs gave. Det kribler godt i magen hos oss for nå venter vi på distrikt og kanskje det kommer når de begynner å jobbe i C. Siden dere fikk det så fort etter godkjenning har jeg et lite håp om at det kan skje med oss også. Jeg trenger vel ikke si at dere må bare glede dere til å dra nedover, men sier det likevel. God tur til Colombia.

klem fra

Annonse

Hei linus!

Vet ikke om du ser denne, for det er jo noen dager siden denne ble skrevet.

Vil bare få gratulere dere så mye! Om du er den jeg tror, er jo en liten sjanse å ta. Sorry hvis jeg tar feil.

Pratet med en kollega av mannen din som fortalte om tildeling, og mannen min fikk en sms fra mannen din i går.

Det er så utrolig morsomt, og dere skal vite at dette unner vi dere av hele vårt hjerte.

Om du lurer på hvem jeg er, sjekk denne hjemmesiden min. Riktignok gammel og uoppdatert. http://www.doktoronline.no/homepage/mettewa

linus1365380366

Hei linus!

Vet ikke om du ser denne, for det er jo noen dager siden denne ble skrevet.

Vil bare få gratulere dere så mye! Om du er den jeg tror, er jo en liten sjanse å ta. Sorry hvis jeg tar feil.

Pratet med en kollega av mannen din som fortalte om tildeling, og mannen min fikk en sms fra mannen din i går.

Det er så utrolig morsomt, og dere skal vite at dette unner vi dere av hele vårt hjerte.

Om du lurer på hvem jeg er, sjekk denne hjemmesiden min. Riktignok gammel og uoppdatert. http://www.doktoronline.no/homepage/mettewa

Hei, du!

Så koselig :o)

Takk for gratulasjonen!!! Vi er såååå stolte av den vakre godgutten vår!!!

Og - joda, du har helt rett: Jeg er den du tror!

........- og hvordan har du "listet ut" dette??

Tok en titt på hjemmesiden også. Herlige smårollinger!

Send en mail til [email protected], så kan jeg returnere til adressen din......

Vi snakkes!!

Hei, du!

Så koselig :o)

Takk for gratulasjonen!!! Vi er såååå stolte av den vakre godgutten vår!!!

Og - joda, du har helt rett: Jeg er den du tror!

........- og hvordan har du "listet ut" dette??

Tok en titt på hjemmesiden også. Herlige smårollinger!

Send en mail til [email protected], så kan jeg returnere til adressen din......

Vi snakkes!!

Hallo igjen!

Hyggelig at du var rett person :-)

Sender deg en mail, jeg, så kan jeg forklare mer detaljert hvordan jeg "fant" deg ;-)

Han er forøvrig utrolig vakker, mannen har sendt oss bilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...