shao bao bao Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Åh, hvor fantastisk og utrolig det er å endelig kunne dele med dere alle at vi har fått en datter i dag!!!! Hun er født i januar 03, og kan dere tro det: Hun er så fantastisk nydelig! Vi kan nesten ikke vente på å få holde henne i armene våre - der skal hun få være trygg i all fremtid:) Til alle dere som venter: Det skjer til slutt - og gleden ved tildeling er større enn jeg kan beskrive! 0 Siter
Gjendine Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Og et stort HURRA for ei skjønn lita prinsesse. Har selv en januarprinsesse som blir 3 i morgen. Ønsker dere god tur til Kina - gled dere. 0 Siter
thaimor Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Gratulerer!!! Nyt den deilige følelsen det er å _vite_! Forresten, tildelingsøyeblikket er noe man _aldri_ glemmer ;-) 0 Siter
midnattsol Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Gratulerer så mye med prinsessen. Håper at tiden fram til hentereisen går fort som bare det! 0 Siter
mette/kina Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hei, og gratulerer sååååå mye til dere! Så heldige dere er! Synd vi ikke for se alle de søte barna som blir tildelt nå. Neste gang er det vår tur, vi er mai gruppa. Lykke til videre! mvh. Mette. 0 Siter
eikebladet Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Gratulerer så mye med jenta!!! Jeg gleder meg til vi skal reise til Kina sammen å hente hjem døtrene våre! Er det ikke en fantastisk dag! 0 Siter
tevil Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Gratulerer!! Lykke til videre til dere også!! 0 Siter
kompis Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Gratulerer med den lille kinaprinsessen!!! Jeg skjønner godt den fantastiske følelsen, fikk tildeling for ett år siden og mimrer stadig vekk tilbake... God tur til Kina! 0 Siter
Missia Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Gratulerer med den nydelige jenta. God tur til Kina! 0 Siter
linus1365380366 Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Gratulerer så mye!!! Helt enig i at gleden ved tildeling er større enn det går an å beskrive:oD Hilsen en annen nybakt mor 0 Siter
Koreagull Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Gratulerer så masse med den lille! ;o) 0 Siter
zitrus Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Gratulerer! Fikk tårer i øynene og klump i halsen her.....Om ett års tid er det forhåptenligvis oss. 0 Siter
Noraførr Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 GRATULERER så masse med veslejenta! Nå gjelder det bare at tiden tar vingene fatt, slik at sjarmøretappen fram til hentereisen blir å gå fort. Skjøner godt at dere svever - Blir nesten litt misunnelig, jeg. Varme klemmer fra 0 Siter
Kinesermor Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Så fint å lese gladmeldingen. Lykke til med siste etappe, nå er dere snart i mål! 0 Siter
yogi Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Gratulerer så mye med den lille jenta. ) Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.