Gå til innhold

En nydelig DATTER i Kina!!!!!!

Anbefalte innlegg

shao bao bao
Skrevet

Åh, hvor fantastisk og utrolig det er å endelig kunne dele med dere alle at vi har fått en datter i dag!!!! Hun er født i januar 03, og kan dere tro det: Hun er så fantastisk nydelig! Vi kan nesten ikke vente på å få holde henne i armene våre - der skal hun få være trygg i all fremtid:) Til alle dere som venter: Det skjer til slutt - og gleden ved tildeling er større enn jeg kan beskrive!

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ahg

1

• thaimor

1

• Gjendine

1

• shao bao bao

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og et stort HURRA for ei skjønn lita prinsesse. Har selv en januarprinsesse som blir 3 i morgen.

Ønsker dere god tur til Kina - gled dere.

Skrevet

Gratulerer!!! Nyt den deilige følelsen det er å _vite_! Forresten, tildelingsøyeblikket er noe man _aldri_ glemmer ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen. Håper at tiden fram til hentereisen går fort som bare det!

Skrevet

Hei, og gratulerer sååååå mye til dere!

Så heldige dere er!

Synd vi ikke for se alle de søte barna som blir tildelt nå.

Neste gang er det vår tur, vi er mai gruppa.

Lykke til videre!

mvh. Mette.

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!!

Jeg gleder meg til vi skal reise til Kina sammen å hente hjem døtrene våre!

Er det ikke en fantastisk dag!

Skrevet

Gratulerer med den lille kinaprinsessen!!!

Jeg skjønner godt den fantastiske følelsen, fikk tildeling for ett år siden og mimrer stadig vekk tilbake...

God tur til Kina!

linus1365380366
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Helt enig i at gleden ved tildeling er større enn det går an å beskrive:oD

Hilsen en annen nybakt mor

Skrevet

Gratulerer!

Fikk tårer i øynene og klump i halsen her.....Om ett års tid er det forhåptenligvis oss.

Skrevet

GRATULERER så masse med veslejenta!

Nå gjelder det bare at tiden tar vingene fatt, slik at sjarmøretappen fram til hentereisen blir å gå fort.

Skjøner godt at dere svever - Blir nesten litt misunnelig, jeg.

Varme klemmer fra

Skrevet

Så fint å lese gladmeldingen. Lykke til med siste etappe, nå er dere snart i mål!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...