threzi Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 er så urolig i kroppen at jeg vuderer å ta tryxal og imovane for å få ro inni meg. Smerten skriker inni meg som bare det.Det gjør så utrolig vondt at jeg bare har lyst til å hyle av smerte. Kan jeg ta tryxal og imovane så sent på kvelden?? Jeg orker rett og slett ikke å ha det vondt lenger. Uff jeg er så lei av smerte.... 0 Siter
Gjest efrhggh Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hvis du har fått medisinene dine hos legen burde vel ikke kl. slettet være noe problem. Jeg har tatt medisiner mange, mange ganger så sent og senere enn det. 0 Siter
threzi Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Hvis du har fått medisinene dine hos legen burde vel ikke kl. slettet være noe problem. Jeg har tatt medisiner mange, mange ganger så sent og senere enn det. takk for svaret.tror jeg tar dem jeg, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør for noe. uff så vondt det skal være mange ganger 0 Siter
Gjest efrhggh Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 takk for svaret.tror jeg tar dem jeg, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør for noe. uff så vondt det skal være mange ganger Livet er mange ganger fælt og oppleves urettferdig. Man må bare ikke gi opp, en dag må solen skinne for oss også :-) Får håpe du finner roen og får sovet litt, kanskje våkner du opp mye piggere i morgen. 0 Siter
yoomee Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Livet er mange ganger fælt og oppleves urettferdig. Man må bare ikke gi opp, en dag må solen skinne for oss også :-) Får håpe du finner roen og får sovet litt, kanskje våkner du opp mye piggere i morgen. hei threzi jeg tar truxal for uro i kroppen fast på kvelden,sammen med zyprexa, og det hjelper veldig for uro og angst. jeg kan ta truxal opptil 3 ganger pr dag, så tror nok du kan ta truxal sammen med imovane på kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.