Gå til innhold

Hvor mange dyr tok Moses med på Arken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

25

• nanna

9

• snilen

6

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Jo, jeg er ateist. Og i følge min religionslærer et veldig religiøst menneske.

Min religionslærer hadde mer hår på hodet før jeg kom inn i bildet.

Jeg var den eneste på min skole som ikke konfirmerte seg. Presten ble så bekymret at han kom hjem til oss og spurte min mor om dette kunne være sant. Den sanne antikrist. Jeg skremte han ved å rope BØØØ.

Min religionslærer hadde mer hår på hodet før jeg kom inn i bildet.

Jeg var den eneste på min skole som ikke konfirmerte seg. Presten ble så bekymret at han kom hjem til oss og spurte min mor om dette kunne være sant. Den sanne antikrist. Jeg skremte han ved å rope BØØØ.

Jeg var ateist allerede i første klasse. Da vi måtte skrive som overskrift "Gud har skapt alle barna", skrev jeg "Mammaene og Pappaene skaper barna"...

Så gråt jeg meg til å få begynne på livssyn. Foreldrene mine syntes jeg ikke skulle skille meg sånn ut, og gjøre sånn som "alle andre".

Ulv I Faarikaal

Jeg var ateist allerede i første klasse. Da vi måtte skrive som overskrift "Gud har skapt alle barna", skrev jeg "Mammaene og Pappaene skaper barna"...

Så gråt jeg meg til å få begynne på livssyn. Foreldrene mine syntes jeg ikke skulle skille meg sånn ut, og gjøre sånn som "alle andre".

He-he.

Kompisen skulle døpe datteren og ville ha meg som fadder. Jeg nekta å bli med på seremonien og jenta ble ikke døpt!:)

Bestemora til jenta fikk nyss om hvorfor, og jeg fikk kjeft.

Jeg får sikkert skylda hvis noe skjer. Saksøk meg, sa jeg.

Jenta er den lille propellen på 3 år og hele familiens midtpunkt.

Gjest er jeg ikke morsom

Har Moses vært å handlet på Arken (på Sotra). Hadde aldri giddet å ta med meg dyr på kjøpesenter, men for meg får han ghjøre hva han vil.

Alle vet at kua drikker....men ingen vet hvorfor!

Oksen....den drikker ikke mer. En del av den ligger akkurat no inne i steikeovnen min.

Blande rødt og rosa? Tja...rødt, med rosa skjær i?

Det neste tallet kan bli så mangt...

Ulv I Faarikaal

Har Moses vært å handlet på Arken (på Sotra). Hadde aldri giddet å ta med meg dyr på kjøpesenter, men for meg får han ghjøre hva han vil.

Oksen....den drikker ikke mer. En del av den ligger akkurat no inne i steikeovnen min.

Det er vel ikke lov å ta med dyr inn på Arken?

Annonse

He-he.

Kompisen skulle døpe datteren og ville ha meg som fadder. Jeg nekta å bli med på seremonien og jenta ble ikke døpt!:)

Bestemora til jenta fikk nyss om hvorfor, og jeg fikk kjeft.

Jeg får sikkert skylda hvis noe skjer. Saksøk meg, sa jeg.

Jenta er den lille propellen på 3 år og hele familiens midtpunkt.

Litt vel dramatisk, men jenta tar såklart ingen skade av det. Tvert imot. Nå har hun jo faktisk sjansen til å velge!

Kizza1365380506

Arken på Sotra, er ikke det i Åsane da???

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har de 17 mai i England?

Slakteren på hjørnet er 57 år og gift med en dame som er 1,67 m høy. Hva veier han?

Du prøver lure meg.

Det skulle ikke forundre meg om britene forsøkte å hoppe over den dagen.

Du glemte å nevne hvor mange barn han har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...