Gjest har hørt den før Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Du prøver lure meg. Det skulle ikke forundre meg om britene forsøkte å hoppe over den dagen. Du glemte å nevne hvor mange barn han har. Han har to barn fra før, tre ste barn og to fadderbarn. Hun er steril, men veldig glad i barn. 0 Siter
toci Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Du prøver lure meg. Det skulle ikke forundre meg om britene forsøkte å hoppe over den dagen. Du glemte å nevne hvor mange barn han har. Jeg vet ikke hvem hun/han er som svarte under her, men hun kjenner åpenbart en helt annen slakter enn meg. Min slakter har åtte barn, viril liten kar, det der. Han har vært gift tre ganger. Er fremdeles med kone nr tre som altså er 1,67 høy. Han har 2,54 barn med henne, de resterende 5,46 har han med de to eksene sine. Ellers er håret blondt, og tennene relativt hvite. Noe annet du lurte på? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.