Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tromsøjente2

Kjære deg, alle mine søringvenner/venninner elsker Nord Norge og nordlendingen. De må bare ha mer og mer og mer og mer. Folket og landsdelen er bare så utrolig at det ikke er en eneste mulighet i værden til å snu på det jeg først skrev for at du skulle bli gla. Selv om jeg godt kunne gjordt det av ren medlidenhet og høffelighet, men.....

No hard feelings.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tusj

16

• Dorthe

6

• tiliti

6

• Tornerose

3

Mest aktive i denne tråden

Leste et leserinnlegg i en avis en gang hvor en mann påpekte at det er faktisk nordlendingene med fisken og vestlendingene med oljen som skaffer pengene her i landet, så østlendingene får bare tie stille. Og jeg er helt enig, og synes faktisk det er østlendingene som syter mest.

Annonse

Alle kompisene mine som har vært i Nord- Norge sier at t.o.m mimikken og toneleiet er sytete

Toneleiet er sytete enkelte steder ja, spesielt ute på små øyer utenfor der jeg kommer fra.

Jeg blir rent frustrert av å høre på.

Men dette er egentlig mindretallet av steder.

Leste et leserinnlegg i en avis en gang hvor en mann påpekte at det er faktisk nordlendingene med fisken og vestlendingene med oljen som skaffer pengene her i landet, så østlendingene får bare tie stille. Og jeg er helt enig, og synes faktisk det er østlendingene som syter mest.

Så du mener nordlenniger skaffer penger til trygden sin selv?

Merkelig at en slik styrtrik landsdel grenger enorme statlige overføringer, subsidier, spesialskatter og alle mulige særordninger for å holde det gående...

Noe som ikke stemmer her ?

Annonse

Merkelig at en slik styrtrik landsdel grenger enorme statlige overføringer, subsidier, spesialskatter og alle mulige særordninger for å holde det gående...

Noe som ikke stemmer her ?

Med de kommentarene du har prestert i denne tråden her er det ikke det minste rart at du ikke skjønner dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...