Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tusj

16

• Dorthe

6

• tiliti

6

• Tornerose

3

Mest aktive i denne tråden

Nordtrøndere er ikke bra, de er kriminelle. J.mfør hva NHD selv skriver på psyk. forum. Han må jo vite hva han prater om, han er jo nordtrønder

Nei, de er ikke helt gode. Har bare kjent 2-3 av dem og de har vært veldig greie. Så det finnes unntak ;-)

Gjest vestlendingen

Fælt så du generaliserer, og skjærer alle over en kam. Tyder vel ikke på at du er særlig intelligent. Nord Norge er tross alt et digert område med mange individer med ulike egenskaper som alle andre områder. Hvor mange nordlendinger kjenner du egentlig?

Annonse

Jeg har mange venner fra NordNorge (har aldri vært der selv) og har til gode å høre dem syte for noe ang sin egen landsdel...

Endel østlendinger derimot...Er været litt dårligere enn normalt, det blåser kraftig eller strømmen blir borte et par timers tid - ja, da er rabalderet løst. Gubben er selv østlending, men bor nå på nordvestlandet. Innimellom blir han flau over hvordan media og folk der nede klager for bagateller.

Du har i hvert fall kortere vei til billig godis....

Ikke det at jeg noen gang er der allikevel. hihi. Blir lite uten bil, orker ikke mase på venner.

*sløkk*

Men må dit en gang snart å fylle opp fryser'n.

Sykt dra innom der hver 3 mnd bare, når det er 10 minutter å kjøre. Mindre enn mange har til nærbutikken. hihi.

Fått mail?=

Annonse

Ikke det at jeg noen gang er der allikevel. hihi. Blir lite uten bil, orker ikke mase på venner.

*sløkk*

Men må dit en gang snart å fylle opp fryser'n.

Sykt dra innom der hver 3 mnd bare, når det er 10 minutter å kjøre. Mindre enn mange har til nærbutikken. hihi.

Fått mail?=

Ja og jeg tenkte å skrive i morgen for i dag har jeg styra masse. Og jeg tenkte du skulle få en lang en :o)

hihi. Jeg skal snart legge meg. FØrste dagen uten intens rydding før leggetid, og enda ser huset helt jævlig ut.

Phew.

Minstemann skal på fotballcup i morgen så han må tidlig opp. Idag sovnet jeg etter han var reist og sov til 15.00. Og nå er jeg så trøtt så jeg forstår i hvert fall ikke hvorfor jeg sitter her.

Minstemann skal på fotballcup i morgen så han må tidlig opp. Idag sovnet jeg etter han var reist og sov til 15.00. Og nå er jeg så trøtt så jeg forstår i hvert fall ikke hvorfor jeg sitter her.

Nei, hvis ikke du forstår det så forstår iallefall ikke jeg det.

Hverken meg eller deg. Holdt på å sovne kl 22.

Nei, hvis ikke du forstår det så forstår iallefall ikke jeg det.

Hverken meg eller deg. Holdt på å sovne kl 22.

Jeg satt og sov til en film på tv på den tiden og våknet av at jeg snorket. Kan ikke skjønne at jeg ikke går og legger meg da. Men neida, her skal man holde ut i det lengste.

HAHAHAHA artigse lesning på urtider:O) Jeg elsker dårlig vær, det blæs rundt øran mine når æ går ut, mmmm fint e det:O) Vi er alle like gode på godt å vondt:) Ha en flott helg alle kverulanter og fjompenisser:O)

Enda en luremus fra nord :-)

Vi er kjekke på bunnen vi søringer skjønner du, men vi er noen ertekroker da :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...