Gå til innhold

strekkmerker


munin19

Anbefalte innlegg

under graviditeten min så fikk jeg en del strekkmerker,som ser ut til å bli vanskelig å bli kvitt.

kan trening eller solarium hjelpe med å fjerne dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!har desverre ike akurat svar på innlegget ditt,men jeg har ett spørsmål...er det på magen du har strekkmerker?er det liksom røde streker som er på magen,der "valkene" er?kommer de når du sitter,sånn at magen liksom krumper seg sammen også blir det røde streker,strekkmerker,etterpå?please svar!viss d er sånn,har jeg oxo strekkmerker!!:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!har desverre ike akurat svar på innlegget ditt,men jeg har ett spørsmål...er det på magen du har strekkmerker?er det liksom røde streker som er på magen,der "valkene" er?kommer de når du sitter,sånn at magen liksom krumper seg sammen også blir det røde streker,strekkmerker,etterpå?please svar!viss d er sånn,har jeg oxo strekkmerker!!:-(

du får bare strekkmerker hvis du har vært gravid. Det du har er ikke strekkmerker. Kanskje noe som ligner..men det er noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får bare strekkmerker hvis du har vært gravid. Det du har er ikke strekkmerker. Kanskje noe som ligner..men det er noe annet

Du får ikke bare strekkmerker ved å være gravid nei, jej er en gutt på 17 som også har strekkmerker på skuldrene og på brystet...strekk merkene kommer av at huden rekker ikke å vokse etter feks.muskelen og da blir den dratt/strekkt utover og med dette oppstår merkene(strekkmerker)...men det med "batteri" er jej ikke sikker på hva hun mener...kan komme av at hvis du er litt tykk(batteri) så setter du deg ned ei stund og når du reiser deg opp igjen har du fått røde striper/merker på magen er fordi hvis magen "bretter" seg oppå hverandre(litt vanskelig å forklare) så får du de merkene....men du får ikke de bareved å bli gravid,det er feil...mange kroppsbyggere som trener med vekter har sånne merker forskjellige steder, det er som sagt på grunn av at huden rekker ikke å vokse samtidig og like mye som muskelen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

strekkmerker er dessverre en hudforandring som er varig, og som ikke kan fjernes. Med tiden blir de dog lysere og mindre framtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...