Tena laydi Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei hvordan går det med deg ?? Lenge siden jeg har tasta med deg. Er du elstra ille om vinteren ?? Eller er det det samme uansett,,, Hvordan gjør du det når du skal ut i selskaper ol som det ofte er en del av i jula ??? Håper du har det bra og att jeg hører fra deg snart .... Godt nytt år foresten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132315-til-psykiskinco/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest psykiskinco Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hallo. Godt nyttår! Joda,det står til liv.Godt å høre fra deg igjen.koselig å ha kontakt med andre i samme situasjon. Jula var slitsom, for familien vet ikke at jeg er avhengig av bleier. De ville ikke håndtere det i det hele tatt, så jula ble en oppvisning i dobbeltspill. Godt å ha stor veske... Det er forresten utrolig mye det går an å gjøre rett for nesa på folk uten at de aner noe. Det er bare for fjernt å tenke seg at et oppegående voksent menneske bruker bleier. Jeg var helt ferdig da jula var over, men har fått henta meg godt inn igjen etter det. Jeg er like ille hele året, men jeg vet om flere som blir værre av vinterkulda. Reumatisme er vel også værre å ha om vinteren... Jeg personlig foretrekker vinteren, for da er det lettere å skjule bleiene, og de blir lett for varme om sommeren. Skal prøve ut tena pants til sommeren og se om de kan fungere som sommerbleie...Er litt usikker på hvordan de vil fungere. Er forresten mellomfornøyd med flex, og neste gang jeg bestiller skal jeg bestille slip super med maxibleien som innlegg(ikke comfort maxi, men en innleggsbleie). Det er den sikreste kombinasjonen jeg har funnet fram til.Flex lekker litt lettere foran når jeg har litt trange klær. Skal ikke gå helt bort fra flex, for den er grei i perioder der jeg av og til går på do, men jeg kommer nok ikke til å bruke dem riktig så mye som nå. Har blitt bedt med på tur med noen som ikke vet om bleiene mene, og som heller ikke bør få vite det. Er usikker på hvordan jeg skal gjøre det, så om det finnes noen tjuvtriks, vil jeg gjerne få vite om dem... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132315-til-psykiskinco/#findComment-816441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.