Gjest Spetti lover Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Noen her som vet om butikker i Oslo-området som selger Spetti? Altså ikke Spaghetti Rimini eller Spaghetti ala Capri, men Spetti! Fra Trondhjems! Jeg har sendt en mail til leverandøren, men de svarer ikke. Det finnes heller ingen distribusjonsoversikt på internett. Så om noen vet hvor i Oslo-området (Lørenskog, Ski eller Moss, for den saks skyld) man får kjøpt Spetti, vær så snill og syng ut! 0 Siter
Gjest -betti spetti Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 De gangene vi har kjøpt, har vi funnet de på Ica Maxi. har du en sånn butikk i nærheten? Ring dem! 0 Siter
tiliti Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg savner spagotti ;(( På sånne plast-tuber sånn som lungemos selges på. Snufs. 0 Siter
Gjest spetti lover Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg savner spagotti ;(( På sånne plast-tuber sånn som lungemos selges på. Snufs. Hvis du savner den like mye som jeg savner Spetti, så snufser jeg med deg. 0 Siter
Gjest spetti lover Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 De gangene vi har kjøpt, har vi funnet de på Ica Maxi. har du en sånn butikk i nærheten? Ring dem! Spetti lover. Jeg har ringt, og de sa de hadde den på ICA ved Ullevål stadion. Det er et stykke unna der jeg bor, men da er det bare å hamstre! Takk for hjelpen, betti spetti! 0 Siter
Gjest Spetti lover Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 . Jaså?? Du mener den som ligger ved Økernkrysset? Tusen hjertelig takk for svar! 0 Siter
jinninn Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jaså?? Du mener den som ligger ved Økernkrysset? Tusen hjertelig takk for svar! Jeg og mener de har Spetti på Obs,løren(ved økern) Det er den røde boksen,er det ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.