Gå til innhold

Spetti

Gjest Spetti lover

Anbefalte innlegg

Gjest Spetti lover
Skrevet

Noen her som vet om butikker i Oslo-området som selger Spetti? Altså ikke Spaghetti Rimini eller Spaghetti ala Capri, men Spetti! Fra Trondhjems! Jeg har sendt en mail til leverandøren, men de svarer ikke. Det finnes heller ingen distribusjonsoversikt på internett.

Så om noen vet hvor i Oslo-området (Lørenskog, Ski eller Moss, for den saks skyld) man får kjøpt Spetti, vær så snill og syng ut!

Gjest -betti spetti
Skrevet

De gangene vi har kjøpt, har vi funnet de på Ica Maxi. har du en sånn butikk i nærheten? Ring dem!

Skrevet

Jeg savner spagotti ;(( På sånne plast-tuber sånn som lungemos selges på. Snufs.

Gjest spetti lover
Skrevet

Jeg savner spagotti ;(( På sånne plast-tuber sånn som lungemos selges på. Snufs.

Hvis du savner den like mye som jeg savner Spetti, så snufser jeg med deg.

Gjest spetti lover
Skrevet

De gangene vi har kjøpt, har vi funnet de på Ica Maxi. har du en sånn butikk i nærheten? Ring dem!

Spetti lover.

Jeg har ringt, og de sa de hadde den på ICA ved Ullevål stadion. Det er et stykke unna der jeg bor, men da er det bare å hamstre! Takk for hjelpen, betti spetti!

Gjest Spetti lover
Skrevet

.

Jaså?? Du mener den som ligger ved Økernkrysset? Tusen hjertelig takk for svar!

Skrevet

Jaså?? Du mener den som ligger ved Økernkrysset? Tusen hjertelig takk for svar!

Jeg og mener de har Spetti på Obs,løren(ved økern)

Det er den røde boksen,er det ikke?

• 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...