Gå til innhold

Akillessena røk, hvor lenge vondt???


Gjest Mom33

Anbefalte innlegg

Tidlig i oktober røk akillessena mens jeg spilte volleyballkamp. Jeg ble operert samme kveld, fikk gips som ble byttet ut med skinne etter 2 uker og fortsatte med skinne i 6 uker til. Belastet ikke foten i det heletatt mens jeg gikk med skinna.

Tidlig i desember ble skinna tatt av, og jeg begynte umiddelbart med fysioterapi og trening. Krykkene kastet jeg veldig fort, mest fordi det er veldig upraktisk å gå med slike ting når man har daglig omsorg for 2 barn under 3 år...

Nå er det midten av januar, og jeg har trent masse og hatt fysioterapi 2 ganger pr uke (med unntak av jula). Men fortsatt er det helt forjæ... vondt når jeg tråkker på foten; ikke i selve sena, men under foten.

Hvor lenge skal det være slik? Jeg har ikke fått tilbake normalt ganglag, men det har blitt mye bedre selvfølgelig. Problemet er at det er så vondt! Det er akkurat som om jeg har en spiker inn i hælen. Har de glemt ei nål der inne, eller skal det være slik?

Håper noen har erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...