Teletubbie Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hei på deg, takk for sist og godt nyttår! Kan du ta kontakt med meg? e-mail adresse: [email protected] 0 Siter
AAA Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Johooo! Jeg prøvde, men fikk mailen i retur. Er det yahoo.no, eller skal det kanskje være yahoo.xom? Hilsen fra 0 Siter
Teletubbie Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Johooo! Jeg prøvde, men fikk mailen i retur. Er det yahoo.no, eller skal det kanskje være yahoo.xom? Hilsen fra Adressen er noe rar, ikke trykk på den fordi hele adressen blir ikke blå, men skriv hele linja: [email protected] snks 0 Siter
snø Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Adressen er noe rar, ikke trykk på den fordi hele adressen blir ikke blå, men skriv hele linja: [email protected] snks Og så husk å få med streken _ mellom bokstaver og tall. Husker jeg slet også med den adressen der første gangen ;o) Kjekt å treffe lillejenta di forresten, teletubbie - en skikkelig prinsesse :-)) Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.