Gå til innhold

kanne, norlys, pairry....evt. andre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vi har heller ikke mottat svar ifra BUFA! Nå ble jeg nokså urolig. Jeg skal se om ikke jeg kan få ringt til de snart. Er de greie når man ringer? Har gruet meg til å ta kontakt etter mange uhyggelige telofon opplevelser hos barnevernet.

Ikke meningen å uroe deg.

Det KAN jo være at vår har blitt borte under postgangen...

Det var ikke noe problem å ringe BUFA, damen var veldig hyggelig.

Kan du skrive innlegg her dersom det samme likevel har skjedd dere, sånn at jeg vet noe mer...?

ja da, det skjer bare litt tregere der for tiden.

Søknaden vår ble sent fra bv 26/11 etter å ha blitt skrevet under 24/10.

Pga flytting / utilgjenglig arkiv / nedetid for dataanlegget ble vår søknad først registrert 17/12. Vistnok en av de få dagene i desember de fikk registrert.

Så ta det med ro - og ring og få det bekreftet at alt er ok

De er hyggelige - han i arkivet var i alle fall veldig grei.

Han antok pga flytting ca 4 mnd behandlingstid.

ja da, det skjer bare litt tregere der for tiden.

Søknaden vår ble sent fra bv 26/11 etter å ha blitt skrevet under 24/10.

Pga flytting / utilgjenglig arkiv / nedetid for dataanlegget ble vår søknad først registrert 17/12. Vistnok en av de få dagene i desember de fikk registrert.

Så ta det med ro - og ring og få det bekreftet at alt er ok

De er hyggelige - han i arkivet var i alle fall veldig grei.

Han antok pga flytting ca 4 mnd behandlingstid.

BUFA fant desverre ikke rapporten vår i arkivet heller....

Annonse

Vår søknad ble sendt til BUFA 23/12.

Jeg ringte dit 9/1 for å høre om den var kommer vel fram. Fikk beskjed av en hyggelig dame at de ligger på etterskudd med innregistrering og utsending av brev. Hun orket ikke en gang å begynne å lete etter søknaden for de hadde flere bunker liggende urørt.

Hun sa at de skulle ha en offensiv framover og vi kunne regne med brev i løpet av 2-3 uker.

TingTarTid, men det blir vår tur også :o)

klem fra

Vår søknad ble sendt til BUFA 23/12.

Jeg ringte dit 9/1 for å høre om den var kommer vel fram. Fikk beskjed av en hyggelig dame at de ligger på etterskudd med innregistrering og utsending av brev. Hun orket ikke en gang å begynne å lete etter søknaden for de hadde flere bunker liggende urørt.

Hun sa at de skulle ha en offensiv framover og vi kunne regne med brev i løpet av 2-3 uker.

TingTarTid, men det blir vår tur også :o)

klem fra

Etter noen telefoner til barnevernet og BUFA, fant BUFA til slutt rapporten vår hos Region øst.....vi har visst havnet der likevel.

Men mannen hos BUFA mente det bare var en fordel.

Det er det samme for oss akkurat nå, er bare lykkelig for at rapporten kom til rette.

Hei, nå blir jeg veldig bekymret her. Kanskje det bare blir rot med alle papirer nå, pga. omleggingen. Og det vil selvfølgelig bli forsinkelser denne gang også.

Sist runde vi var i adopsjonsprosessen, ble forsinkelsene så store under veis at det tok 4 år før vi var i mål........ og det ville vel være optimistisk å tenke på at det denne gangen skulle gå så glatt, uten forsinkelser......

Men vi får bare håpe at SARS ikke skaper forsinkelser i denne omgang. For forsinkelser nede i Kina er den verste forsinkelsen.........vil jeg tro..

Skal ringe BUFA i morgen den dag..........og jeg vi er innskrevet........ellers...

vi får høres.

Fint at du nevnte dette....

klem fra

norlys

Ikke meningen å uroe deg.

Det KAN jo være at vår har blitt borte under postgangen...

Det var ikke noe problem å ringe BUFA, damen var veldig hyggelig.

Kan du skrive innlegg her dersom det samme likevel har skjedd dere, sånn at jeg vet noe mer...?

NSA--så bra at de fant rapporten din!!!!

Godt å vite at det er der. Nå er det bare å vente (SMIL.....som om det var noe annet vi kunne finne på!?!!). Nå er det et år siden vi henvendte oss til barnevernet. Jeg frykter vi går mot en 4-årig adopsjonsprosess. All good things to those who wait---men er det virkelig nødvendig!

Hei, nå blir jeg veldig bekymret her. Kanskje det bare blir rot med alle papirer nå, pga. omleggingen. Og det vil selvfølgelig bli forsinkelser denne gang også.

Sist runde vi var i adopsjonsprosessen, ble forsinkelsene så store under veis at det tok 4 år før vi var i mål........ og det ville vel være optimistisk å tenke på at det denne gangen skulle gå så glatt, uten forsinkelser......

Men vi får bare håpe at SARS ikke skaper forsinkelser i denne omgang. For forsinkelser nede i Kina er den verste forsinkelsen.........vil jeg tro..

Skal ringe BUFA i morgen den dag..........og jeg vi er innskrevet........ellers...

vi får høres.

Fint at du nevnte dette....

klem fra

norlys

Som jeg har skrevet lengre ned, så kom rapporten vår til rette.

Vi har havnet i Region Øst, og ikke BUFA....

Hva med dere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...