Gå til innhold

En gutt ;o))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom TELEFONEN: Vi har fått en lillebror fra Pereira!!!!

Klem fra lykkelig

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Walderama

3

• elly

2

• nedtelling

2

• mammamin

2

Skrevet

Gratulerer hjerteligst med prinsen! :o) Hvor gammel er han da?

MVH

Skrevet

Gratulere så mye med gutten, tenk at det har kommet to tildelinger fra col, under rettsferien der nede. Hvor gammel er gullgutten? send oss gjerne bilde. vi håper på Distrikt og tildeling superfort, så kanskje vi treffest! vår mailadresse er [email protected]

Skrevet

igjen Grattis! Jeg har sendt deg mail.. Må si at jeg ble overrasket,. da de sier at det er rettsferie og at det ikke skjer tildelinger nå! Der kan du se,. når man er minst forberedt så kommer gode nyheter..

Håper dere får reise snart.

Pssst, han var en søtnos!!

Skrevet

Gratulerer så masse med lillebror :o)

Håper dere får hente ham snart !!

Klem fra

mariaa1365380624
Skrevet

Heisann!!

Gratulerer så masse med gutten!!! Jeg håper at dere koser dere idag, og nyter gleden som en tildeling gir!! Vi ble tildelt en liten gutt fra korea rett før jul, og reiser for å hente sønnen vår hjem i mars!!! Lykke til videre i prosessen!!!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med den lille gutten mammamin!!!!!! Håper vi treffes i Colombia :-)

stor klem fra

Skrevet

Dette var virkelig gode nyheter, deilig med slike positive overraskelser, men ICBF er vel raskere i full vigør etter ferien enn domstolene....heldigvis for dere:-)

...også er han jo nydelig da, selvfølgelig;-)

Dere kan glede dere, en fantastisk reise til et fantastisk område venter dere, og helt sikkert også et fantastisk barn:-)

vi snakkes:-)

Mange gratulasjonsklemmer fra Anka m/fam

Vannkastanje 2
Skrevet

Gratulerer så masse med lillebror!!!

Klem fra

Mattias1365380379
Skrevet

Gratulerer, det var koselige nyheter en tirsdags morgen!

Må si jeg fikk litt høyere puls da jeg så mailen fra deg i morges (-:

Han var jo bare kjempesøt!!!

Håper det ikke tar så altfor lang tid til dere får reise!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...