Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom gladmeldingen over alle gladmeldinger; vi har blitt foreldre til en liten gutt fra Korea! Ventetiden er over, og i morgen kommer postmannen med det etterlengtede bildet :)

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med gutten. Hvor gammel er han?

Når var dere godkjente i BUFA?

Dere har en flott reise å se fram til. Vi kom hjem 23.6.03 med en liten gutt som da var 3,5 mnd gammel.

Skrevet

Gratulerer med den lille gutten deres.

Mange klemmer fra en som vet veldig godt hvordan du har det nå;o)

Skrevet

Gratulerer med den lille gutten! Det blir nok noen spennede timer fram til postmannen dukker opp!!!

Selv sitter jeg og beundrer ei lita frøken som jeg så første gang for under ei uke siden,,,, - er det ikke en flott opplevelse å få tildeling!!!

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre!

mvh

Skrevet

Igjen - gratulerer så mye Fru Lim og Mr Limpinne :-)

Hvor har du det fra at ventetiden er over...vi snakkes om noen uker....NÅ begynner nemlig en NY vente-epoke...;-)

Skrevet

lykke til videre og gled dere til bilde i morgen. gratulere så mye med gullgutten.

Skrevet

gratulere med gutten !!! håper du snart får hente han hjem !

Skrevet

Gratulerer med gutten. Hvor gammel er han?

Når var dere godkjente i BUFA?

Dere har en flott reise å se fram til. Vi kom hjem 23.6.03 med en liten gutt som da var 3,5 mnd gammel.

Vi ble godkjent november 2002. Så det har vært en drøy ventetid...Men nå er vi i mål, eller i hvert fall ett langt skritt videre.

Skrevet

Igjen - gratulerer så mye Fru Lim og Mr Limpinne :-)

Hvor har du det fra at ventetiden er over...vi snakkes om noen uker....NÅ begynner nemlig en NY vente-epoke...;-)

Helt sikkert :) Men nå vet vi i alle fall hva vi venter på! Du skal nok få høre gnålet etter hvert

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten. Kjekt å se at det går framover i Korea om dagen.

Lykke til med siste ventetappe :o))))

Skrevet

så mye med gutten. Håper dere får reise til Korea snart.

Skrevet

Helt sikkert :) Men nå vet vi i alle fall hva vi venter på! Du skal nok få høre gnålet etter hvert

Håper du gnåler litt i min retning også da ;o)

Kjempegratulasjonsklemmer fra

"tante" ;o)

Skrevet

Gratulerer med gutten!!!

Du som "heter" lim, sitter vel klistret til postkassa nå tenker jeg ;-)

Gjest Hilsen cor
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten - hurra !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...