BMS! Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Nå begynner det og skje noe. Sjekk ut denne: http://www.holtintl.org/forums/viewtopic.php?t=959&sid=37c55fe5b224e1b7078e64187602148d Vet ikke om dere har fulgt med der inne. men di venter altså like mye som oss, og i dag kom den første beskjeden. Endelig, jeg sitter og sitrer av glede. Mange klemmer fra 0 Siter
Gjest korealia Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 ENDELIG LØSNER DET I USA!!! Har også fulgt med der borte. Bruker ikke vi å være straks etter dem, eller??? 0 Siter
BMS! Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 ENDELIG LØSNER DET I USA!!! Har også fulgt med der borte. Bruker ikke vi å være straks etter dem, eller??? Hei Korealia! Det er i alle fall ett godt tegn at noe begynner og skje igjen. Dere har ventet lenge nå, har dere ikke? Vi fikk tildeling 18/11, og di som fikk beskjeden i Usa i dag fikk tildeling 2september, så jeg tror ikke jeg skal begynne og håpe så alt for mye enda. (Men du kan nok det, ja) Håper i morgen er den dagen det kommer hit til norge også. Klemmmer fra en medventer 0 Siter
twist(tidl.) Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Tusen takk for oppmuntrende informasjon!! Godt at det skjer noe nå, det gjør ventingen lettere!!! Klem fra: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.