Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først må jeg bare gratulere til alle dere som har fått et nytt familiemedlem i det siste!!! Gratulerer!

Vi har nå vært hjemme med gutten vår i et år snart, vi fikk han den 20.jan 03. Og nå er vi i gang med nr 2. Like spennende denne gangen! Hadde hjemmebesøk for snart en uke siden, og de skulle skrive ferdig rapporten denne uken. Så da bærer den vel av sted til nye bufa om kun få uker.Vi skal også denne gangen ha Colombia, så det blir spennende å se hvilken region vi får denne gangen, men akkurat er langt opp og langt frem i tid.

Bare en liten oppdatering fra meg. Sjelden jeg skriver her inne, men jeg følger med dere!

vinterhilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132713-i-gang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei flora...

Tenk for litt over 1 år siden fantaserte vi om å møtes i Colombia. Sånn ble det ikke, men alikevel gøy å høre at dere er i gang igjen.

Lykke til med den herlige prosessen, dog slitsom....

Kos dere, ikke minst med han skjønne lille fra Cali.

Klem fra

Hei igjen!

Ja vi trodde jo kanskje at vi kunne treffes der, men den gang ei.Gutten vår er nå blitt hele 2 år, og er en arti liten rakker! Hvordan går det med dere? Vi venter nå bare på sos.rapporten, den kommer vel til uka og da er vi virkelig i gang igjen. vet du? Når vi nå er startet igjen, så tror jeg at vi måtte ha glemt hvor slitsomt det var i den første prosessen. Utrolig hva ¨man glemmer når resultatet er så flott!

Kos dere så lenge og hils dine kjære!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132713-i-gang-igjen/#findComment-821006
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...