Gå til innhold

Godkjente for Korea 2002 - tildeling - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest venninnen

En venninne venter på tildeling fra Korea. De ble godkjent i november, og håper nå på tildeling i februar. (Hvis jeg ikke misforsto).

Noen som vet hvor man kan finne ut hvor mange som ble godkjent for Korea i 2002 som ennå ikke har fått tildeling? De lurer jo på når det blir deres tur, selvfølgelig.

Fortsetter under...

Gjest venninnen

Hadde jeg vært venninnen din da så hadde jeg ringt VB :-) De er nok så nær opp til tildeling at VB kan svare på hvor mange det er foran dem!

Takk for svar! :-) Skal råde dem til det. De er litt redde for å mase, tror jeg, og har tidligere bare blitt fortalt at ventetiden fra godkjenning til tildeling er ca 14 mnd nå og det må de forholde seg til.... De er litt forsiktige av seg. :-)

Takk for svar! :-) Skal råde dem til det. De er litt redde for å mase, tror jeg, og har tidligere bare blitt fortalt at ventetiden fra godkjenning til tildeling er ca 14 mnd nå og det må de forholde seg til.... De er litt forsiktige av seg. :-)

Det trenger de IKKE være!! De er nå så nærme at om de ikke har ringt før, så er det på tide!! Vet at det er noen november-BUFAer som har fått i allefall.... ;-)

Gjest venninnen

Det trenger de IKKE være!! De er nå så nærme at om de ikke har ringt før, så er det på tide!! Vet at det er noen november-BUFAer som har fått i allefall.... ;-)

NÆH ??!! Jøss, må ringe henne med en gang.... snakket med henne for litt siden og oppfordret henne til å ringe, og da sa hun bare "jaaaa, får vel gjøre det, men...."

Nå ringer jeg henne igjen!

Takk for svar - nå blir hun glad! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...