Gå til innhold

Har noen fått godkjenning fra BUFA i den siste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sofie32+1

Vi har samme saksbehandler, er reg. i bufa 13 oktober.

En som har samme saksbeh. og reg.dato som oss hadde i beg. av forrige uke fått beskjed om at de kunne regne med svar i løpet av et par uker!

Sitter å venter på at posten skal komme nå jeg!!

Hilsen

Vi har samme saksbehandler, er reg. i bufa 13 oktober.

En som har samme saksbeh. og reg.dato som oss hadde i beg. av forrige uke fått beskjed om at de kunne regne med svar i løpet av et par uker!

Sitter å venter på at posten skal komme nå jeg!!

Hilsen

Jasså, du venter du også *ler*. Ja- vi får håpe vi begge får godkjenningen snart da !!!!

Håper du mailer meg dersom du hører noe !

Klem fra

Gjest sofie32+1

Jasså, du venter du også *ler*. Ja- vi får håpe vi begge får godkjenningen snart da !!!!

Håper du mailer meg dersom du hører noe !

Klem fra

JA!!

var nettop i postkassa, men selvfølgelig var den dumme postdama forsinket idag.

Det skjedde et eller annet med meg igår som gjorde at jeg plutselig har blitt mer utålmodig.

Snakket dessuten med vb på mandag. Tror jeg har holdt litt tilbake fordi jeg har vært forberedt på å bytte land siden det stadig går treger i Korea for tiden. Jeg fikk da klare signaler om at det ikke var noen umiddelbar fare for stopp i korea, men at ventetid på 12-15 mnd. måtte forventes.

Så nå, plutselig så har jeg begynt å surfe på Koreasider og er liksom "klar" Håper alikevel jeg ikke tar like mye av som sist, da ble jeg rett og slett slitsom for meg selv!

Snakkes snart!!!!

Hilsen

JA!!

var nettop i postkassa, men selvfølgelig var den dumme postdama forsinket idag.

Det skjedde et eller annet med meg igår som gjorde at jeg plutselig har blitt mer utålmodig.

Snakket dessuten med vb på mandag. Tror jeg har holdt litt tilbake fordi jeg har vært forberedt på å bytte land siden det stadig går treger i Korea for tiden. Jeg fikk da klare signaler om at det ikke var noen umiddelbar fare for stopp i korea, men at ventetid på 12-15 mnd. måtte forventes.

Så nå, plutselig så har jeg begynt å surfe på Koreasider og er liksom "klar" Håper alikevel jeg ikke tar like mye av som sist, da ble jeg rett og slett slitsom for meg selv!

Snakkes snart!!!!

Hilsen

Kjenner til følesen og bli for mye for seg selv:o)

DER har jeg mye erfaring om dagen.

Ha en flott dag.

Leeengtende hilsen fra en forelsket

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...