mamma 37 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Hei, Jeg skrev et innlegg i barnemedisin mai 2003 hvor jeg spurte om forslag til diagnose på min 11 år gamle sønn født 10 uker for tidlig. Oftedal svarte da at han muligens hadde atypisk ADHD, det viser seg å være helt rett. Han har ble utredet for ADHD i desember og begynte med Ritalin på mandag. Du verden for en forandring det ble, både i hjemme- og skolesituasjon. Hjemme er det til nå ikke vært krangling hverken med meg eller lillesøster på 5. Han virker også mye mer oppmerksom på andres behov og følelser også. Før så han kun seg selv og det han ville. På skolen har han hittil ikke fått tilsnakk for uro og føler selv at det er mye lettere å ikke blande seg opp i andres samtaler samt å konsentrere seg uten å bli avledet. Han er nå en mye gladere gutt. Så igjen takk til alle som svarte på innlegget mitt. Hilsen en lettet og glad mamma 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.