Gå til innhold

Luftveisproblemer hos kinesiske barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en fra Vietnam og en fra Kina. Begge har vært mye dårlige, han fra Vietnam mest. Falsk krupp og astma. Begge var syke når vi fikk dem. Begge hadde lungebetennelse! Begge har dren i ørene og begge har tatt polyppene. Begge har melkeintoleranse og begge har sovet dårlig om natten. Nå etter tilsammen fem år begynner det å bli bra.

Men er ikke det litt rart? At de har så utrolig mange like ting?

Vet ikke om det er tilfeldig eller at de er asiater.

Men de er de to beste barna i hele verden - det er ihvertfall helt klart.

Min prinsesse (født i Kina) har vært forkjølet en gang på over tre år. Hun har stålhelse - foreløpig ingen omgangssyke, barnesykdommer el. Og alt går jo i barnehagen.

Ellers syntes jeg at du har voldsomt mange spørmsål om helse. Du er klar over at uavhengig av hvordan du velger å få barn - adoptere eller føde - så er det ingen garantier! Men det går som oftest greitt!

Gjest mamma til friske kinesiske barn

Hvorfor skulle kinesiske barn har flere luftveisproblemer enn andre barn - være mer trassig eller hva som helst annet. Er kinesere laget av noe spesielt de da? Det har jeg ikke lagt merke til hos noen kinesere jeg kjenner (kjenner mange). Av 1.3 milliarder kinesere, skulle alle være like.

Man bør ikke være for stigmatiserende når man skal adoptere, da bør man tenke seg om.

hilsen en

- mamma til kinesiske barn

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...