Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har litt late dager om dagen, fordi jeg ikke jobber akuratt nå.

Så derfor var jeg en liten tur på jobb i dag, for og tilby meg og jobbe noen få timer (kun for og virke litt ekstra grei;o)). Så skulle jeg hjem igjen, MEN jeg kan for tiden ikke kjøre bil selv. Så jeg fikk svigermoren min til og svippe meg frem og tilbake.

Tilfeldigvis, reiste vi også innom en barneklærbutikk:o) 30minutter senere, ruslet jeg ut, med TO store poser med klær, og 3800,- kroner mindre på kontoen. (Heldigvis ikke min konto, men det viste jeg jo ikke før jeg skulle betale, og dama i kassen fortalte at det allerede var betalt).

Og JA, man får _mye_ klær for 3800.- når man handler kun på 30-50% avsalg.

Så nå har jeg sikkert masse klær som ikke kommer til og passe (litt for smått, men måtte bare ha det for sikkerhetskyld), mye som passer, og mye han kan bruke senere.

DET ER DEILIG OG SHOPPE:O)

Lille ***, har nå klær så han kan stå moteriktig ut resten av året, tror jeg.

Jeg er så forelsket i min lille sønn, at jeg tror følelsene mine kommer til og løpe helt løpsk når vi endelig får treffe ham. Håper han blir litt forelsket i mamman sin også, man sier jo ofte det om gutter. Dems første store kjærlighet er til mødrene dems. I mitt tilfelle blir vel jeg hans nest første, men forhåpentligvis STØRSTE kjærlighet. Jeg unner forstermor den første. Siden hun er så grei og tar vare på han nå, mens jeg ikke kan, enda.

Mange rare tanker og fortelligner fra den forelskete og lengtende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132857-n%C3%A5-har-jeg-tatt-avo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har hatt litt av en opptur i dag skjønner jeg. Også helt gratis i tillegg! Slike svigermødre/mødre elsker vi :-)

Jeg husker selv hvor deilig det var (i starten vel å merke ;-) å handle klær og utstyr til _egne_ barn. Før hadde det alltid vært gaver til andre...alltid alle andre, og det var til tider ganske deprimerende å vandre rundt blandt små, nette plagg.

Angående det å stå høyt i kurs hos gutta kan jeg virkelig skrive under på. Her i huset er det _ingen_ som noensinne skal flytte hjemmefra. Hva i all verden skal de foreta seg da(???) Lillebror får helt angst bare ved tanken, og forsikrer meg dyrt og hellig om at _han_ alltid skal være sammen med meg.

Ja måtte de bare huske å ofre noen timer på sin gamle mor når den tid kommer ;-)

Dessuten er man (for øyeblikket) verdens peneste(!?) Tenk det...i min alder! "Du har rynker" sa storebror. "Ja, dessverre" svarte jeg. "Jamen det er jo sååå pent mamma!" var svaret.

Da løfter man hodet et par hakk og går på med fornyede krefter. Rene vitamininsprøytningen disse barna :)

Håper inderlig du snart får ta den nyinnkjøpte stasen i bruk, BMS!

Herlig, ikke sant? Kjenner igjen _den_ følelsen. Forøvrig syns jeg enda det er like gøy å handle klær til gudegavene, særlig på salg!

Håper lille vennen snart kan komme hjem til sin forelskede Mamma, da.

Som thaimor sier, det er noe helt spesielt med små gutter og evnen til å smelte mammahjerter...bare synd disse gutta vokser så fort. ;)

Hilsener fra

Du har hatt litt av en opptur i dag skjønner jeg. Også helt gratis i tillegg! Slike svigermødre/mødre elsker vi :-)

Jeg husker selv hvor deilig det var (i starten vel å merke ;-) å handle klær og utstyr til _egne_ barn. Før hadde det alltid vært gaver til andre...alltid alle andre, og det var til tider ganske deprimerende å vandre rundt blandt små, nette plagg.

Angående det å stå høyt i kurs hos gutta kan jeg virkelig skrive under på. Her i huset er det _ingen_ som noensinne skal flytte hjemmefra. Hva i all verden skal de foreta seg da(???) Lillebror får helt angst bare ved tanken, og forsikrer meg dyrt og hellig om at _han_ alltid skal være sammen med meg.

Ja måtte de bare huske å ofre noen timer på sin gamle mor når den tid kommer ;-)

Dessuten er man (for øyeblikket) verdens peneste(!?) Tenk det...i min alder! "Du har rynker" sa storebror. "Ja, dessverre" svarte jeg. "Jamen det er jo sååå pent mamma!" var svaret.

Da løfter man hodet et par hakk og går på med fornyede krefter. Rene vitamininsprøytningen disse barna :)

Håper inderlig du snart får ta den nyinnkjøpte stasen i bruk, BMS!

Det beste var jo at jeg ikke viste om at jeg ikke skulle betale det selv.

-Da hadde jeg nemlig ruslet ut med en body, eller ett par strømper tror jeg. Hadde virklig ikke klart og tatt av da nei.

Gleder meg til og bli verdens peneste;o) Godt mine antagelser stemte.

Håper alt står bra til med dere. Jeg har som du kanskje har skjønt, begynt og forstå at den store drømmen snart kommer til og hende. Og det er både morsomt og slitsomt.

Klem fra en som holder på og vaske barneklær. (MORO)

Annonse

Herlig, ikke sant? Kjenner igjen _den_ følelsen. Forøvrig syns jeg enda det er like gøy å handle klær til gudegavene, særlig på salg!

Håper lille vennen snart kan komme hjem til sin forelskede Mamma, da.

Som thaimor sier, det er noe helt spesielt med små gutter og evnen til å smelte mammahjerter...bare synd disse gutta vokser så fort. ;)

Hilsener fra

Salg er moro det, både og handle til store og små (Hittil har det kun blitt klær til lillegutt, men til helgen eller nesteuke, håper jeg det blir litt til meg)

Alt står bra til med dine tre gudegaver?

Apropo klær, jeg trodde aldri jeg skulle synes det var gøy og vaske dem. Men nå går maskinen for fult, og jeg koser meg:o) Håper det kommer til og vedvare noen år fremover *ler*

Klemmer fra meg

Shopping er gøy ( i alle fall innimellom) !

Shopping til egne unger er ekstra gøy!

Når det til og med er shopping for andres penger, så finner jeg knapt ord... :)

Heia deg, og heia svigermor !

Ja, ikke sant;o)

Godt jeg ikke viste om det. Da hadde posen vært nokså liten i dag, men en _meget_ hyggelig overaskelse, ja det var det jammen.

KLemmer fra

Kjære BMS :o))

Så morsomt da- for en fantastisk svigermor du har !!

Håper bare dere får minimannen hjem snart da !!!

Håper dere har det fint begge to, og at det ikke er så alt for lenge til vi ses igjen.

Klem fra

Kjære Rao!

Jeg håper virklig vi ses snart ja, håpet var jo bare og få lille gutt hjem først. Men du er selvsagt velkommen for og beskue både barnerom og klærne først om du vil:o)

Jeg er jo sykemeldt nå(ut neste uke), så du kan komme på dagtid, tilogmed:o)

Mange klemmer fra meg

mariaa1365380624

Det beste var jo at jeg ikke viste om at jeg ikke skulle betale det selv.

-Da hadde jeg nemlig ruslet ut med en body, eller ett par strømper tror jeg. Hadde virklig ikke klart og tatt av da nei.

Gleder meg til og bli verdens peneste;o) Godt mine antagelser stemte.

Håper alt står bra til med dere. Jeg har som du kanskje har skjønt, begynt og forstå at den store drømmen snart kommer til og hende. Og det er både morsomt og slitsomt.

Klem fra en som holder på og vaske barneklær. (MORO)

Heisann!!''

Dette hørtes kjekt ut!! Vi skal hente vår lille sønn i februar/mars, og jeg elsker å kjøpe klær til ham!! Min mor liker det mer enn meg, og ringer stadig med beskjed om at vi må ta oss en tur innom fr å hente enda en pakke!!! Kjekt at andre også gleder seg, og kjøper klær og gaver.

Jeg gleder meg også til gullet mittt kommer hjem til sin mamma!! Jeg er helt fortapt i min lille gutt!!! Blir bare mer og mer glad i gutten min!!!

Heisann!!''

Dette hørtes kjekt ut!! Vi skal hente vår lille sønn i februar/mars, og jeg elsker å kjøpe klær til ham!! Min mor liker det mer enn meg, og ringer stadig med beskjed om at vi må ta oss en tur innom fr å hente enda en pakke!!! Kjekt at andre også gleder seg, og kjøper klær og gaver.

Jeg gleder meg også til gullet mittt kommer hjem til sin mamma!! Jeg er helt fortapt i min lille gutt!!! Blir bare mer og mer glad i gutten min!!!

Jeg kjenner følelsen din, ja. Og bare bli mer og mer glad i sønnen min. Enda vi ikke har møtt han enda. Mine tanker går til han hele tiden. Takk og lov, vet jeg jo, at fosterfamilien tar godt vare på han.

Men han er når som helst velkommen hjem, bare så det er presisert.

Ses vi på koreatreffet i pinsen?

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...