mammamin Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 ...over alle som har kommet med gratulasjoner, lykkeønskninger og varme tanker. TUSEN TAKK til hver og en av dere ;o))))))) Vi storkoser oss med alle forberedelsene. Storebror deltar aktivt og finner gjerne frem det kjæreste han har for at lillebror skal få låne det. Under lunsjen idag kom han med en kommentar som fikk mitt morshjerte til å sprekke av stolthet;" Mamma, jeg tror lillebror blir veldig overrasket når vi kommer for å hente han. Jeg tror han blir så glad at han nesten koser oss flate!!!" Han er en skjønn storebror! Koz 0 Siter
peetmor Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Kjære mammamin Ønsker dere all lykke og gratulerer så masse med lillebor og sønnen. Vi stikker innom en tur over helgen hvis alle er friske og raske igjen (c: Masse klemmer fra 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Ja han er en flott storebror! Og lillebror kommer til å få det supert i deres familie :-) han kommer garantert til å kose seg. Gleder meg til å se dere igjen :-) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.