Gå til innhold

Koreasolen!

Anbefalte innlegg

Ikke ta dette ille opp, du er mer enn velkommen til å spørre om både det ene og andre, men nå synes jeg egentlig du begynner å bli litt vel "lurete"

Alle foreldre ønsker vel at barnet er friske og raske, men det er ingen garanti enten en føder det selv, eller blir foreldre via adopsjon.

Det er greit at du ønsker å vite mest mulig om landet du/dere evnt. skal adoptere fra, men jeg synes det er rart at du fokuserer så mye på høyde, vekt, helse, luftveisproblemer osv......er det en forutsetning av barnet er på en spesiell måte....??

Det jeg tror du skal vite om barn fra både Korea og Kina er at det er like forskjellig som alle andre barn, fra andre deler av verden. Og tenk at Kina er like stor som hele Europa, hvilket igjen innebærer forskjeller innad i landet, Kina og Korea har felles grense - kanskje er noen koreanere og kinesere nesten like.....

Ikke ta dette innlegget ille opp, men jeg tror kanskje du heller skal konsentrere deg om hva som føles riktig for dere, vi som har adoptert har gjort et valg, og vil snakke varmt for "vårt" land.

Lykke til med valgene - følg magefølelsen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132949-koreasolen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...