Gå til innhold

Kanskje Kina-tildelinger likevel?

Anbefalte innlegg

Gjest venter kjempespent

En i mai-gruppen vår hadde snakket med AF og der mente saksbehandleren at CCAA jobber med å få

ut tildelinger før det Kinesiske Nyåret!!! Saksbehandleren sa også at man selvfølgelig

ikke kunne love noe.... men AF pleier jo å være nokså nøkterne snarere enn motsatt.

Hvis dette stemmer, betyr det at Kina sender ut tildelingene innen 21.januar, så tar det ca. 3 dager før papirene er i

Norge... da kan de komme i slutten av uke 4 eller i begynnelsen av uke 5 !!

Hurra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133054-kanskje-kina-tildelinger-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gogo1365380358

Hei!

Ja, det er det samme som de sier i VB. Håper at det stemmer, men uansett er det like før...

Hilsen fra blomstrende

Jeg er så klar for tildeling, så nå håper jeg inderlig at noe skjer i løpet av et par uker! Jeg klarer ikke å tenke klart lenger, er så ukonsentrert og klarer ikke å få gjort noe.

Jeg er allerede begynt å få hjertebank når telefonen ringer, selv om jeg vet at det ennå er litt for tidlig.

hilsen en småstresset ventende

Jeg er så klar for tildeling, så nå håper jeg inderlig at noe skjer i løpet av et par uker! Jeg klarer ikke å tenke klart lenger, er så ukonsentrert og klarer ikke å få gjort noe.

Jeg er allerede begynt å få hjertebank når telefonen ringer, selv om jeg vet at det ennå er litt for tidlig.

hilsen en småstresset ventende

Så godt å se at vi er flere som skvetter hver gang telefonen ringer! Vet jo at det er for tidlig, men nå er hele kroppen i spent tildelingsmodus - lite annet som engasjerer og holder på konsentrasjonen for tida!

Så spennende at det kanskje skjer noe allerede da! Har liksom innstilt meg på slutten av februar jeg, men er superklar for beskjed i januar!! Snart, snart treffes vi, jeg gleder meg sånn!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...