Gå til innhold

I gang igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Kaoling
Skrevet

Vi har akkurat begynt på adopsjon nummer to og det er så gøy! Den siste uken har jeg bare svevd på en sky. Ingenting negativt biter på meg for tiden.

Og det rare er at jeg er akkurat like utålmodig og hastig som første gang. Jeg har jo sett her inne at de fleste sier at man er like utålmodig selv om man allerede har et barn i huset, men jeg trodde bare sånn halvveis på det. :) Da vi ventet førstemann tenkte jeg at det måtte da være nesten avslappende å vente på nestemann når man allerede hadde barn! Men dengang ei. Jeg gleder meg akkurat like mye nå. Og ting kan sannelig ikke skje fort nok. Vi holder på med dokumentinnsamling som skal sendes til BV.

Vi har en vidunderlig liten kinajente på drøye 2 år som på alle måter er nok, men vi har nå et ønske om et barn til og et søsken til henne så familien blir komplett. Så nå er vi i den spede begynnelse igjen. Og DOLeren i meg kaller. :)

Det er gøy å se at også andre gamle travere er i gang igjen. :)

Hilsen en gammel ørn med nytt nick (fordi vi kommer til å vente litt med å fortelle det til familie og venner og mitt gamle nick er ikke så hemmelig.)

thuva1365380402
Skrevet

Vil bare få ønske dere lykke til med prosess nr. 2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...