Gå til innhold

Godkjenning fra BUFA !!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk vi brev fra BUFA og vi ble godkjent for barn Nr2,yeees! Godkjenningsdato er den 13.jan og vi var registert 8 okt. Vi fikk brev fra VB idag også, med liste av dokumenter vi må samle inn nå. Så det blir søknadsskriving og bilde-liming i helgen. Vi skal adoptere fra Kina.

Gjest nordian
Skrevet

Gratulerer! Vi er reg.i BUFA 12.11. Ringte og spurte om hvor lang behandl.tid det er nå etter omorganisering - og svaret jeg fikk var inntil 5 mnd.! Men ble optimist da dere er kun èn mnd. foran oss og er blitt godkjent etter 3 mnd. Vi skal også adoptere fra Kina - nr. 2 her også.

Skrevet

Gratulerer masse!!! Og lykke til videre. Skal ringe deg en dag!!

Klem fra meg

Skrevet

gratulerer så masse! Håper vi sees den 5., slik at jeg kan få høre mer !!!

kos dere med forberedelsene så lenge !!

klem

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre!

mvh

Skrevet

Gratulere så masse med godkjenning nr.2! Lykke til med papirinnsamling og venting!

Skrevet

Gratulerer didi! Må føles litt ekstra spennende for deg denne gangen, å få hente barn fra ditt eget land. Lykke til!

Skrevet

Gratulerer hjerteligst! Så om et snaut år nå, så bør dere være hjemme igjen med nr 2. Heldiggrisene! :o)

MVH

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen.

Lykke til videre

Klem fra

mariaa1365380624
Skrevet

Heisann!!

Gratulerer med godkjenningen! Så kjekt å høre at det har gått bra!! Håper at dere får en rask og fin ventetid fremover!! Kos dere i helgen, og jeg håper at dere får barn nr 2 snart!!!

Skrevet

Gratulerer såå masse med godkjenningen !! Deilig følelse ikke sant ?? :o))

Vi fikk også godkjennelsen i posten i går. Vi har adoptert en nydelig liten tulle fra Kina, og skal nå adoptere fra Korea, så nå får vi begge en fra hvert land :o))

Klem fra

Skrevet

Gratulerer didi!

Lykke til videre! Bare litt over 3 måneders behandlingstid - inkl juleferie. Ikke verst!

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med godkjennelsen, Så flott didi. Lykke til videre i prosessen.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...