Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må få gratulere deg her også! Kjempegøy!

... Og nå er vel sjansen rimelig gigangtisk for at det blir en liten prins neste gang. Det blir jo en overgang etter tre jenter... ;-) Hihi...!

Lykke til med resten av prosessen!

Takk skal du ha :o)). Ja- en liten prins blir det nok sikkert :o)). Nesten så jeg får litt angst......- vet jo ikke hva man gjør med gutter *ler*, men vi lærer nok det også håper jeg *s*.

*Klemz*

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rao

25

• fei1365380229

1

• gogo1365380358

1

• Hubeimamma

1

Mest aktive i denne tråden

mariaa1365380624

Heisann!!

Gratulerer så masse med godkjenningen!! Kjekt å høre at dere er kommet gjennom denne delen av prosessen!! Håper at dere får en fin ventetid!! Vi reiser selv til korea i mars for å hente hjem vårt første barn ,en liten gutt, fra korea!!

KJEMPE STAS!

Gratulerer så mye. Men må innrømme at dette ikke kom overaskende på meg, dette har jeg jo vist hele tiden.

Nå er det ikke så alt for lenge til det er du som sitter som meg, og venter på og få reist ned og hente ett lite barn.

Hils resten av familien. Tenker det er tre små jenter til jeg, som er helt ekstase:o)

Klemmer fra

Tusen takk skal du ha :o)))

Takk for trivelig chatt i går. Måtte jo stikke veldig fort, for lillemor fikk nesten 41 i feber og ble nokså klengete. Hun hadde nok øreverk stakkars, og fikk ligge mellom oss i natt.

Vi chattes forhåpentligvis snart igjen.

Stor klem fra

Annonse

Gratulerer rao!!!

Har aldri vært i tvil om at godkjenningen ville komme til dere heller da :)

Det blir nesten som en førstegangsadopsjon for dere med nytt land og greier. Spennende!

Klems

Takk skal du ha. Ja det blir kjempespennende med nytt land !! Tenk så heldige vi er :o))

Klem fra

Gratulerer!!

Tenkte meg at du også fikk brevet idag!

Hilsen

Ja- nå kan vi bare begynne å vente igjen..................

:o))

Blir spennende å se om ventetida kommer til å holde seg konstant. Bare den ikke øker mere er i allefall jeg fornøyd :o)

Klem fra

Gratulerer så masse med godkjenningen rao:-)

Og nå begynte det å kile i min mage, når var det dere ble registrert?

Lykke til med neste etappe og papirinnsamling!!!!

Klem fra

Vi var registrert 13. oktober, så det tok akkurat 3 mnd.

Lykke til dere også da !!

Klem fra

Annonse

Gratulerer som offentlig godkjent foreldre enda en gang.

Det blir spennende å følge med dere fremover, for dere ligger ikke sååååååå lenge forann oss.

Vi får se hvor kjappe Region Øst er....

Takk skal du ha :o)). Du skal se at region øst jobber suuperfort, slik at dere har godkjenninga deres snart også !!

Klem fra

Gratulerer så mye. Så da er det bare å vente videre. Det blir vel litt feiring i dag da.

Vi håper på at vi kan få godkjenningen neste uke. Papirene har ennå ikke kommet fra til saksbehandler, men de var sendt forrige onsdag så de må vel snart være framme på pulten hans.

Takk skal du ha for det !! Beklager at jeg ikke kom tilbake i går- men lillemor fikk feber på nesten 41 og ville bare sitte på fanget. Hun fikk ligge med oss hele natta.

Håper virkelig vi får høre gladmeldingen fra dere snart nå !!!!!!

Kjempeklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...