Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere

I morgen, 18.janar, skulle Christoffer blitt to år. Han ble bare 14 timer gammel før han døde i armene mine. Hva som skjedde den dagen går rundt i hodet mitt hele tiden nå. Det er så vondt fremdeles. Min sønn Viktor som er et år nå gjør dagene mulig å komme igjennom, men det er tøft, særlig nå rundt "bursdagen" til Christoffer.

Mannen min har gjort planer med en kollega imorgen, han husker ikke. Jeg sa at jeg skulle iallefall på kirkegården med lys, bamse og blomster, om jeg så må dra alene. Ha ble litt paff, og sa at han ville være med.

Jeg lurer på om noen kommer til å huske på Christoffer i morgen.

Håper dere sender meg noen tanker.

Hvis Nestor sin mamma leser dette, så vil jeg si deg at jeg tenker mye på deg idag.Vet at Nestor skulle blitt to år også. Ska tenne lys for englene våre i kveld.

Hilsen Ingrid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133110-2-%C3%A5r-siden-imorgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nestor sin mamma

Hei Ingrid!

Jeg tenker veldig på Nestor nå og da er det uungåelig å tenke på din Christoffer også...!Ikveld tenner jeg lyset mitt for veslegutten min,imorgen blir det tent for gutten din.Jeg ble veldig glad og rørt da jeg så at du husket Nestor sin dag,1000-takk!!

Du skal "få" et dikt av meg som står i en bok jeg fikk til jul :

SKJULTE TÅRER

Jeg ser dine skjulte tårer

hører ensomhetens skrik

fra ditt hjerte

Bak sorgens tunge slør

flakser sorte ravner

ved dødens rand

men i morgenrøden

seiler hvite duer

håpets budbringere

i himmelranden

der du orker litt mer

hver dag

(Meriette Soll Skridshol)

Englene våre er nok sammen der oppe og kjenner kjærligheten vår til dem.En gang,når tiden er inne,skal vi treffe barna våre og da...!

Tenker på deg imorgen!

Mvh og varm klem fra

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...