Gå til innhold

Endelig er rettsferien over..

Anbefalte innlegg

og mange gladmeldinger kommer sikkert.. Selv om det kom to store nyheter da det var rettsferie så tror jeg at nå kommer det mange gode nyheter til dere som venter..

Jeg håper at når jeg kommer tilbake fra ferie den 4 februar så vil det være masse å glede seg over.. Jeg kjenner jo personlig noen av dere som venter, men også fått DOL venner som jeg gleder meg sammen med!

Tvi tvi alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133275-endelig-er-rettsferien-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg skal love deg at nå venter vi med lengsel og spenning.Hopper hver gang telefonen ringer,dobbelsjekker postkassen og div, Er ikke helt med på jobben heller.Så dere får ha en god ferie så er vi nok på farta til Cali når dere er kommet hjem, Ha,Ha...

Ja jeg skal love deg at nå venter vi med lengsel og spenning.Hopper hver gang telefonen ringer,dobbelsjekker postkassen og div, Er ikke helt med på jobben heller.Så dere får ha en god ferie så er vi nok på farta til Cali når dere er kommet hjem, Ha,Ha...

Vi venter også på tildeling til Cali. Vi fikk distrikt rundt 1/12. Når fikk dere distrikt Leonjenta?

Kanskje vi reiser sammen?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...