Gå til innhold

Mer info (?) om nyttårsfeiring med den kinesiske ambassade

Anbefalte innlegg

Som dere vet inviterer den kinesiske ambassade til nyttårsfeiring førskommende fredag.

Må innrømme at jeg i min enfoldighet trodde dette var et arrangement for kinesiske adoptivbarn med foreldre. Synes arrangementet var dårlig markedsført og var litt redd jeg skulle stå der alene sammen med ambassadøren.

Men her blir det fullt kjør. Arrangementet er bl a for kinesere bosatt i Norge og andre inviterte gjester. Og vi som har adopterte fra Kina er altså så heldige at vi er invitert.

Flere som tenkte som meg? Hvis dere gjorde - synes dere det fortsatt høres interessant ut? Kommer dere?

Fortsetter under...

Gjest Takknemlig for og bli inkludert

Har hele tiden syns arrangementet har vært flott, og ikke ett sekund tenkt som deg.

Jeg syns det er storartet at våre barn blir inkludert i deres feiring.

Jeg tror nok det er du som missforstod i begynnelsen, ingen jeg har snakket med har tenkt som deg.

Godt du skjønner at det kun var din enfoldighet som gjordet det. Ja, vi burde være takknemlige for og bli inkludert, og ikke være utakknemlig for dårlig markedsføring.

Nei, godt du tok til rette. Syns denne utakknemligheten og at ting ikke kan bli bra nok, er pinelig.

Har hele tiden syns arrangementet har vært flott, og ikke ett sekund tenkt som deg.

Jeg tror nok det er du som missforstod i begynnelsen, ingen jeg har snakket med har tenkt som deg.

Godt du skjønner at det kun var din enfoldighet som gjordet det. Ja, vi burde være takknemlige for og bli inkludert, og ikke være utakknemlig for dårlig markedsføring.

Nei, godt du tok til rette. Syns denne utakknemligheten og at ting ikke kan bli bra nok, er pinelig.

og var i tvil slik som Gjendine…

- men ikke et øyeblikk var jeg utakknemlig (hvor fikk du det fra?)

Så ikke noe pinlig har vel egentlig skjedd, og ingen grunn til krasse svar.

Takknemlig og inkluderende hilsen fra

Kan ikke se hvordan du kan tolke dette dithen at jeg er utakknemlig og ikke synes ting er bra nok. Synes faktisk tiltaket er meget bra.

Nå var det slik at vi var flere som tenkte som meg - derfor tok jeg en telefon til Verdens Barn og alle misforståelser ble oppklart.

og var i tvil slik som Gjendine…

- men ikke et øyeblikk var jeg utakknemlig (hvor fikk du det fra?)

Så ikke noe pinlig har vel egentlig skjedd, og ingen grunn til krasse svar.

Takknemlig og inkluderende hilsen fra

Jeg også trodde som gjendine at dette var noe kun for adopterte fra Kina og deres familier, så da gjør det også meg enfoldig :o).

Annonse

Gjest Hilsen cor

Jøss, nå ble jeg virkelig himmelfallen. Så leit at du kunne se kritikk og utakknemlighet utifra Gjendines oppklarende innlegg.

Må bare slutte meg til de andre og si at jeg også tenkte at det bare var for oss adoptivforeldre med barn.

At arrangementet var ment for flere må vel bare være berikende og inkluderende - og veldig hyggelig ?!!

Vi gleder oss iallefall til å være med på festen - hurra !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...