Gå til innhold

kinesisk nyttårsfeiring på fredagen....

Anbefalte innlegg

I mitt enfold hadde jeg tenkt å ta med snuppa dit - er det fler som skal?

Det hadde jo vært hyggelig å hilst på noen av dere.

Hvordan vet vi hvem vi er? (Ikke ta det spørsmålet ut av denne sammenhengen - da høres jeg ikke helt god ut :o))

Far og sønn blir hjemme, han har jo ikke så lyst il å være med på alt som har med Kina å gjøre. Han har jo et annet land som han sier.

Kanskje vi sees på den kinesiske ambassades fest?

hilsen

Fortsetter under...

Vi kommer dersom lillemor blir frisk til da. Det er lett å kjenne oss igjen, for vi kommer med to egenfødte 9-åringer pluss lille Kinamor på to.

Klem fra

og vi kommer hvis raos lillemor blir frisk. Synes dette høres spennende ut, spørs bare om stubberuska synes 2 timer på bussen hver vei er like spennende.

men det hjelper nok å møte en god venninne :-)

Vi kommer dersom lillemor blir frisk til da. Det er lett å kjenne oss igjen, for vi kommer med to egenfødte 9-åringer pluss lille Kinamor på to.

Klem fra

så hyggelig da! Jeg er den mammaen med kinajenta på 2 år! hehehe.

Men to niåringen er nok det som er lettest å se etter da :o) Håper at alle blir friske til fredag da :o)

og vi kommer hvis raos lillemor blir frisk. Synes dette høres spennende ut, spørs bare om stubberuska synes 2 timer på bussen hver vei er like spennende.

men det hjelper nok å møte en god venninne :-)

Vi får krysse fingre for at hun blir frisk snart !!!! :o))

Hadde vært såå kos å treffe dere !!!

så hyggelig da! Jeg er den mammaen med kinajenta på 2 år! hehehe.

Men to niåringen er nok det som er lettest å se etter da :o) Håper at alle blir friske til fredag da :o)

Vi er også noen mammaer med jenter (3 år gamle) fra Kina. Bare si HEI du til de mammaene (og pappaene) du møter med barn fra Kina.

Vi sees.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...