ban Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 I mitt enfold hadde jeg tenkt å ta med snuppa dit - er det fler som skal? Det hadde jo vært hyggelig å hilst på noen av dere. Hvordan vet vi hvem vi er? (Ikke ta det spørsmålet ut av denne sammenhengen - da høres jeg ikke helt god ut )) Far og sønn blir hjemme, han har jo ikke så lyst il å være med på alt som har med Kina å gjøre. Han har jo et annet land som han sier. Kanskje vi sees på den kinesiske ambassades fest? hilsen 0 Siter
rao Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Vi kommer dersom lillemor blir frisk til da. Det er lett å kjenne oss igjen, for vi kommer med to egenfødte 9-åringer pluss lille Kinamor på to. Klem fra 0 Siter
kanne Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Vi kommer dersom lillemor blir frisk til da. Det er lett å kjenne oss igjen, for vi kommer med to egenfødte 9-åringer pluss lille Kinamor på to. Klem fra og vi kommer hvis raos lillemor blir frisk. Synes dette høres spennende ut, spørs bare om stubberuska synes 2 timer på bussen hver vei er like spennende. men det hjelper nok å møte en god venninne :-) 0 Siter
ban Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Skrevet 21. januar 2004 Vi kommer dersom lillemor blir frisk til da. Det er lett å kjenne oss igjen, for vi kommer med to egenfødte 9-åringer pluss lille Kinamor på to. Klem fra så hyggelig da! Jeg er den mammaen med kinajenta på 2 år! hehehe. Men to niåringen er nok det som er lettest å se etter da ) Håper at alle blir friske til fredag da ) 0 Siter
rao Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 og vi kommer hvis raos lillemor blir frisk. Synes dette høres spennende ut, spørs bare om stubberuska synes 2 timer på bussen hver vei er like spennende. men det hjelper nok å møte en god venninne :-) Vi får krysse fingre for at hun blir frisk snart !!!! )) Hadde vært såå kos å treffe dere !!! 0 Siter
Gjendine Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 så hyggelig da! Jeg er den mammaen med kinajenta på 2 år! hehehe. Men to niåringen er nok det som er lettest å se etter da ) Håper at alle blir friske til fredag da ) Vi er også noen mammaer med jenter (3 år gamle) fra Kina. Bare si HEI du til de mammaene (og pappaene) du møter med barn fra Kina. Vi sees. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.