Gå til innhold

Langt ned og høyt opp !!!

Anbefalte innlegg

Det svinger fra de dype daler den ene dagen til de høye fjell den neste.

Vi sendte, som noen sikkert fikk med seg, søknad til BUFA 23/12-03. Vi stresset for å bli ferdige til jul .... for vi ville til BUFA. Følte at det var tryggest og at det sikkert var kortest behandligstid der.

Så kommer pressemeldingen fra BUFA ..... de som ikke har fått saken behandlet innen 1/2 må påregne en god del lenger ventetid enn forespeilet ..... Da var det kjapt å falle ned i de dype daler. Skjønte fort at det ikke ble snakk om godkjenning i mars/april, men heller i juni/juli :o((

Så ringte jeg til BUFA, bare for å få sjekket om søknaden var stemplet inn og for å høre litt om tidsperspektive...

....o under over alle undre: Søknaden kom ikke inn før årsskiftet, så den blir oversendt Region Nord

....Så en stor takk til Posten som ikke greier å få et brev fra nord til sør fra 23/12 til 31/12 :o))

I dag er jeg bare glad .... Regner det for temmelig sikkert at Region Nord klarer brasene før BUFA ville ha klart det.

Vel, uansett vet jeg at vi får det barnet som er ment for oss.

Ha ei fin ventetid folkens!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133554-langt-ned-og-h%C3%B8yt-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da!!! Vet du noe om hvor lang behandlingstid region nord kommer til å bruke på søknader pr i dag? Spør fordi jeg regner med at vi kommer etter om ca 1/2 års tid. Spennende dette med omstillingen til regionale kontor - effektivitet og kompetanse. Vi får satse på at omleggingen er til det beste for oss adoptanter!

Hei!

Så flott at det kanskje går fortere for dere likevel!

Vet ikke om du så mld min til deg her for noen dager siden, men jeg tror vi bor i samme by, og vi skal begynne på sosialrapporten til sommeren.

Så jeg har noen lokale spm du kanskje kan hjelpe meg med.

Selv om du er kommet lengre enn det vi har i prosessen ville det vært gøy å følge hverandre, likevel.

Er helt ny her på siden så jeg vet ikke hvilket land dere har eller noe.

Så har du lyst og tid, så send meg gjerne en mail: [email protected]

Det ville vært koselig!

Hei!

Så flott at det kanskje går fortere for dere likevel!

Vet ikke om du så mld min til deg her for noen dager siden, men jeg tror vi bor i samme by, og vi skal begynne på sosialrapporten til sommeren.

Så jeg har noen lokale spm du kanskje kan hjelpe meg med.

Selv om du er kommet lengre enn det vi har i prosessen ville det vært gøy å følge hverandre, likevel.

Er helt ny her på siden så jeg vet ikke hvilket land dere har eller noe.

Så har du lyst og tid, så send meg gjerne en mail: [email protected]

Det ville vært koselig!

Nå er ikke jeg Noraførr, men vi bor alle i samme by.

Og jeg hadde lyst å ønske deg velkommen og lykke til fremover.

Jeg har foresten hatt et fire mnd langt opphold i Guatemala for snart 20 år siden (1985)

Ett fantastisk land!

Vi venter for tiden tildeling av nr. to fra Thailand (og venter og venter...)

Ta gjerne kontakt!

[email protected]

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...