Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått beskjed om å oppdatere sosialrapporten. Men vi får problemer hos kommunenen. De skal ha skriftlig bekreftelse fra BUFA, og de skal ha nytt møte med oss. Er det noen som kan hjelpe oss med tips om hvordan få det til å gå raskere?

Skrevet

Hei på deg.

Dere kan jo ta utskrift fra mailen dere fikk med AF, der går det jo frem at det er bare en formalitet og hvis det ikke har skjedd noen endringer i privatlivet deres kan jeg ikke forstå at de må ha ett nytt møte...Som jeg skrev i ett tidligere innlegg fra deg gikk det ihvertfall veldig lett for oss.. LYKKE TIL

Skrevet

Hei på deg.

Dere kan jo ta utskrift fra mailen dere fikk med AF, der går det jo frem at det er bare en formalitet og hvis det ikke har skjedd noen endringer i privatlivet deres kan jeg ikke forstå at de må ha ett nytt møte...Som jeg skrev i ett tidligere innlegg fra deg gikk det ihvertfall veldig lett for oss.. LYKKE TIL

Takk for støtten Leonjenta.

Jeg skal prøve

Skrevet

Vet ikke hvordan det gjøres med oppdateringer på sos.rapporten men jeg vil tro at de må akseptere at dere bestiller time(møte)for oppdateringen samtidig som at dere skaffer til veie skriftlig fra BUFA.

Bruk AF for å få informasjon på dette.

Noen kommuner BARE elsker å "utsette ting" men ikke gi deg.

Vennlig hilsen

Trebarnmamsen
Skrevet

Enig med leonjentas kommentar. Dette burde gå smertefritt med mindre det har skjedd endringer for dere og det er behov for møte. Ofte er det ikke det. Vi har oppdatert sosialrapporten ifm m 2 av våre 3 adopsjoner (da tildeling nærmet seg). En gang fortalte vi dem bare om justert inntekt og de skrev det i oppdatering samt at det forøvrig ikke var noen endringer. Andre gangen "ingen endringer" ift. sosialrapporten. Og så signatur og stempel fra barnevern/sosialkontor.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...