Gå til innhold

IA: tildelinger er på vei fra Kina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kina-venter

Spenningen stiger........

Det spurte jeg ikke om ettersom jeg ikke er i mai-gruppen, men venter spent litt lenger bak i køen.

Er du i mai-gruppen, ville jeg ringt å hørt direkte. Vet at kontaktpersonen for Kina er tilbake i ettermiddag, men de andre på kontoret kan helt sikkert også opplyse om mere. Vet ikke om noen som er hyggeligere enn dem når man ringer!

Annonse

Gjest Kina-venter

Rettelse: Arbeidet med tildelingene i Kina er ferdig, men kontoret har IKKE fått bekreftet AT de er sendt og de vet følgelig ikke akkurat NÅR de kommer. Men at de er i komminga, er jo sikkert(og det var her det ble en liten overfortolking fra min side).

Er det likedan med AF og VB? Vet de bare at tildelingene er gjort eller har de også fått bekreftet fra CCAA om at de faktisk er i posten?

Litt mye tust ser jeg her.

Min mann har skrevet på mitt nick navn.

Jeg var som han skrev, oppe på kontoret og pratet med dem. Reidun var ikke der, så de andre kunne ikke si noe helt sikkert.

Det de sa var at, tildelingene til alle byråene i Norge vil bli sendt før Kinesisk nyttår. Og det vil jo da si at de er på vei, for kinesisk nyttår begynte jo i går. Så de sa at vi kunne vente oss tildeling i neste uke.

mvh mette/ Inor Adopt

Gjest Hilsen cor

Litt mye tust ser jeg her.

Min mann har skrevet på mitt nick navn.

Jeg var som han skrev, oppe på kontoret og pratet med dem. Reidun var ikke der, så de andre kunne ikke si noe helt sikkert.

Det de sa var at, tildelingene til alle byråene i Norge vil bli sendt før Kinesisk nyttår. Og det vil jo da si at de er på vei, for kinesisk nyttår begynte jo i går. Så de sa at vi kunne vente oss tildeling i neste uke.

mvh mette/ Inor Adopt

Spørsmålet mitt er da: er de ferdig oversatt, eller ligger de hos BLAS i Kina og venter på å bli oversatt etter ferien ?

Thats the question.......

Da blir ventetiden plutselig litt lenger. Litt mye rusk i opplysningene her nå, synes jeg (huff, så surmaget da - ikke helt meningen det. Får ha meg unnskyldt i slutten av ventetiden her).

Gleder meg iallefall til de forestående dagene.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...