Gå til innhold

Hvis du kunne fått tre ønsker oppfylt?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Ikke på verdens basis, men for deg eller noen i familien - hva ville det vært? (Realistiske)

Jeg ville hatt stor leilighet med boblebad og stor veranda (i Oslo)..

Masse penger i banken.

Slankere og strammere kropp, så jeg kunne gått uten BH og med hva jeg ville av klær uten å bekymre meg for valker og dissing.

Tre ønsker til deg! ; )

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

6

• Babette

2

• Gemini

1

• KaVa

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Helt ego:

Slankere kropp

Bedre jobb

...ikke noe mer, men for andre ønsker jeg jo kjempemasse, aller mest for barna mine: et langt og lykkelig liv!

bedre jobb vil jeg ha også! ; ) Kan jeg få et ønske til? hehe... Ville bytta ut kroppen da hvis jeg måtte velge..

Ville vært sjef (eier?) i en fet bedrift som tjente rått! ; )

Da kunne jeg kjøpt meg slankere kropp.. Hehe.. neida, skotten er ikke så gæli at jeg ikke kan leve med den.

Gjest penger og materielle ting kommer sist

God helse

Nære venner - synes vi bare har sånne overfladiske venner som vi nesten aldri ser.

Ny jobb - trives ikke så godt i den jeg har, grunnet dårlig ledelse, noe ikke bare jeg synes, men min sjef er beryktet på arbeidsplassen blandt alle lederne. Har vært mange konflikter og mange forsøk fra utvalg og komiteer for å bedre miljøet...

Dette er mine helt egoistiske ønsker:

- Kortere arb. tid/mindre jobb

- En mann som er litt mer hjemme.

- Strammere kropp

Men om jeg hadde kunnet ønske meg et langt lykkelig liv for meg og min familie, en god helse uten alvorlig sykdom osv. hadde jeg narurligvis ønsket meg det. Men ettersom du skrev realistiske så..

bedre jobb vil jeg ha også! ; ) Kan jeg få et ønske til? hehe... Ville bytta ut kroppen da hvis jeg måtte velge..

Ville vært sjef (eier?) i en fet bedrift som tjente rått! ; )

Da kunne jeg kjøpt meg slankere kropp.. Hehe.. neida, skotten er ikke så gæli at jeg ikke kan leve med den.

Jammen slankere kropp er ikke tilsalgs, det er jo problemet! Dersom den bare hadde vært det, så...

Annonse

Hørt om fettsuging? Evt. fedme-operasjon om man har MYE overflødige kilo?

He-he, ville ikke akkurat latt meg operere heller da, da heller slanke meg, er ca. 10 kg. overvektig.

Men det hadde vært fint om en kunne betale seg ut av det, en pen sum for hvert kilo!

Annonse

1. Vinne en kjempegevinst så jeg både kunne betale all gjeld og ha en del penger i banken i tillegg.

2. En kjempeartig jobb, helt tilpasset mine ønsker ang.når jeg vil jobbe og hva jeg vil tjene *glis*.

3. En feriebolig i syden til å tilbringe fremtidige vintre i. :)

Gjest Pricilla

De tre mest ovefladiske ønsker jeg har hørt.

Bruker du hjernen til noe?

Overfladiske? Hvorfor det? kanskje den med kroppen ja.. Øsnker eg barn og sånt også, men ikke nå. . Jeg tenkte på hva man ønsker NÅ jeg! Og jeg sliter noe jævlig økonomisk, så kunne tenkt meg å fått en kjøpt og betalt fin og stor leilighet og en del panger.. Det kunne gjort livet mye enklere. Ellers har jeg en flott mann, god familie, gode venner..

Hadde jeg hatt leilighet og penger ville jeg hatt barn. Ingen barn før leilighet! Synes det var fornuftige ønsker jeg.. (bortsett fra det siste da.. ) Å sikre fremtiden!

Når jeg skriver å gå uten BH så mener jeg i selskapskjoler uten stropper osv. Er så mye klær jeg ikek kan bruke pga store pupper som må ha BH, og BH-stropper på sånne plagg er stygt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...