Gå til innhold

Hvis du kunne fått tre ønsker oppfylt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

6

• Babette

2

• Gemini

1

• KaVa

1

Mest aktive i denne tråden

Skulle ønske jeg tjente så mye, at jeg kunne jobbe 50% og ha større økonomisk handlerom enn jeg har nå.

En splitter ny Passat stasjonvogn m/ masse utstyr, evt en Audi eller en Mercedes...

En sydentur med ei venninne hadde vært deilig nå - men det går vel ikke nå når jeg er høygravid :-)

Gjest Pricilla

Jeg ville ønsket meg at familien min skulle være lykkelige for alltid (ekteskap, barn osv)

Da hadde jeg ikke trengt flere ønsker.... :)

Realistiske?

Tenkte først å ønske å "frita" hele familien og venner fra alle fæle sykdommer og plager - altså gi dem god helse livet ut, men det er ikke mye realistisk...

Realistiske?

Tenkte først å ønske å "frita" hele familien og venner fra alle fæle sykdommer og plager - altså gi dem god helse livet ut, men det er ikke mye realistisk...

Det er vel ikke så realistisk å få tre ønsker oppfyllt heller....!?

Annonse

Gjest Pricilla

Det er vel ikke så realistisk å få tre ønsker oppfyllt heller....!?

Nei det er snat! Men HVIS du kunne fått det... ; )

det går an å vinne i lotto, men det går ikke an å våkne med ny og lekker kropp f.eks. men du har så rett så rett..

Skrev innlegget for å se hva som betyr noe for folk, og hva de ønsker seg nå som de ikke har...

At moren min blir helt frisk av kreften.

At jeg (og søstrene mine) finner meg en kjæreste med tid og stunder. (evt. at vi vinner i Lotto og får råd til en hytte)

At alt går bra resten av svangerskapet til den yngste søstra mi. Gleeeeder meg til å bli tante til nok et lite nurk!

Annonse

Gjest forslag

1. Bedre hukommelse til alle i familien og alle venner.

3. Bedre kommunikasjon og forståelse til alle i familien og alle venner.

3. Et kjærlig, lykkelig, velholdent liv :)

1) Å kommunisere skikkelig med alle uten at noe ble misforstått

2) Avskaffe urettferdighet

3) Innføre 3 turer til sydligere strøk i året

Gjest epletre

Oi.. det maa bli;

- Ferdig med utdanningen og ha en god og stabil jobb som jeg trives i.

- Stoort hus som inneholder en snill rik mann som likner Bruce Willes, minus 15 aar eller saa.

- Aa miste 10- 15 kilo, og aldri legge dem paa meg igjen

Jeg har ingen realistiske ønsker bare halvrealistiske :o)

Jeg ville gjerne bli helt frisk

Jeg vil gjerne at ungene skal finne en livsledsaker og få det bra her i livet

En Lottogevist så jeg kunne kjøpe alt jeg trengte uten å tenke på om jeg hadde penger til mat resten av måneden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...