Gå til innhold

Et spm om helseattest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Vi betalte bare et par hundre for hver, mener jeg å huske (for under 1 år siden), og det var da fast takst hos offentlig lege.

Vi kunne ikke bare oppdatere denne, men måtte ha en helt ny som skulle sendes Colombia (spansk).

Vet ikke om de krever forskjellige attester i ulike land, men drøye tusenlappen synes jeg var mye, så jeg skjønner at du gjerne vil slippe å betale for flere.

Nå kan det godt hende jeg husker feil, men det var iallfall maks 400 pr person inkl blodprøver (HIV), så dersom du betalte en drøy tusenlapp for to er det kanskje ikke så stor forskjell alikevel?

Uansett, så må man iallfall ha en helt ny dersom man skal adoptere fra Colombia!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133710-et-spm-om-helseattest/#findComment-825435
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...