Gå til innhold

Alder på foreldre Colombia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var begge 27 da vi hentet Prinsessen vår. Nå nærmer vi oss 31, og venter på å hente nr to. Vi har adoptert fra FANA, og jenta var vår 10 uker da vi hentet henne. Vi regner med å få et barn på under et år denne gangen også, men sikker kan man jo ikke være :-)

Beste hilsen fra

Colombiamamma

Vi er 33 og 35.

Var godkjent BUFA barn 0-3 år. I Colombia ble vi godkjent for et barn 2-3 år (opp til 48 mnd)

Fikk et barn på 1, 5 år. Er ganske tilfeldig med både godkjenningene og tildelingene i Colombia. Kjenner mange som er over 30 som har/ skal adoptere fra Colombia. Men er man over 30 må man regne med å få et barn over 2 år.

Annonse

Fyren1365380423

Hei..jeg er 35 år..og manne min er 37 år...vi var godkjennt for 2-3 år første ganng i Colombia...men gutten vår var 8 mnd da vi fikk han og jenta vi heta før jul var på dagen 7 mnd...så de kan jo være rimelig sm¨å også forde om vi er godt voksne?? Vi fikk fra ICBF...Lykket til!!

Gjest søkere

Vi er et par som er 39 og 42. Når vi hentet vårt første barn var vi 37 og 40. No når vi skal ha nummer to er det visst ikke så farlig med alder. Vi har barn fra Cran, og venter kanskje i løpet av året nummer 2, og da blir mor over 40.

Lykke til.

Hei!

Kan jeg spørre hvor gammelt barnet dere fikk var?

Hei!

Jeg er nylig fylt 34 år og mannen min runder straks 35. Vi er godkjente for et barn på 2 år. Tror vi like godt kan få et barn på 1 år eller 3 år. Spennende er det uansett og når vi får barnet spiller det ingen rolle om det er 1 eller 3 år, tror jeg.

Mvh

linus1365380366

Vi er "skikkelig gamle" - hhv. 38 og 40 år.(Men holder oss godt.....he,he!)

Aldersgodkjenning ICBF var 3 - 4 år, og vi har blitt foreldre til en fin gutt på 3 år. Mao: Helt perfekt!!!!

Nå gleder vi oss bare til å reise til Colombia!!

Lykke til!

Vi er "skikkelig gamle" - hhv. 38 og 40 år.(Men holder oss godt.....he,he!)

Aldersgodkjenning ICBF var 3 - 4 år, og vi har blitt foreldre til en fin gutt på 3 år. Mao: Helt perfekt!!!!

Nå gleder vi oss bare til å reise til Colombia!!

Lykke til!

Vi er et begge 43 år og skal adoptere fra Colombia. Vi har et gutt på 5 år, og barnet vi får må være min 2 år yngre enn det barnet vi har. Dette er jo kjempefint da de kan få litt glede av hverandre.

Vi venter spent.

Annonse

Vi fikk vårt barn når det var 4 mnd. Ho er no snart 3 år.

Verdens deiligste jente.

Ja, det kan jeg skrive under på at hun er!!! Og så ligner hun jo på vår lille prinsesse, så da er det jo ikke så rart!!

Koselig med lunsj sammen på onsdag forresten!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...