Lisette Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei, Nå er det en ukes tid siden vi kom hjem fra Beijing, med vår lille 'mei mei' :0) Vår 19 mnd gamle skatt er stort sett stålende blid, og elsker all oppmerksomhet, men sove er fortsatt pyton. Tidligere idag var både hun og jeg svært forundret, - hun 'glemte' skrike da jeg la henne :0) Turen til Kina var rik på opplevelser, men også tøff. Vi var syke i tur og orden, alt fra halsbetennelse, til 'mageonde'. Slikt tar på både liten og stor. For storesøster var det stas med lillesøster, men det ble også endel konkurranse om pappas fang. Det var for travelt med alt programmet, som slettes ikke var barnevennelig, dette sammen med lite søvn, 'sykedager' og uvant mat, gjorde at den tapre storesøster slet litt. Men, vi foreldre beundrer henne for hennes tapperhet og mot! Hun fortjener all ros og støtte, vår storesøster. Vel hjemme igjen blomstrer hun opp, og storkoser seg sammen med lillesøster. Og når de er fra hverandre noen timer på dagen, er gjensynsgleden enorm! Jeg er kjempestolt! Og veldig glad :0) Samtidig benytter jeg sjansen til å hilse til alle venner og kjente, og jeg takker for turen til 'midt i Kinas rike'. Neste tur til Kina blir ferie- og opplevelsestur, en slags tilbakereise vil jeg tro. Det er fortsatt en god del vi håper å se, høre, oppleve og lære om, sammen med våre to skatter som er født i Kina :0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133769-vel-hjemme-fra-kina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Velkommen hjem igjen da, Lisette. Fint å høre at det gikk bra til tross for sykdom og travel tur !! Skjønner godt at storesøster kunne slite litt, for som du sier er jo ikke opplegget spesiellt barnevennlig lagt opp, og når hun i tillegg ble syk, gjorde sikkert det også sitt. Mine 8-åringer berget seg på gameboy-spilling og på at det var flere storesøskner med på turen som de kunne leke med. Vel-nå rotet jeg meg bort- ville egentlig bare ønske dere velkommen hjem igjen som en familie på fire. Måtte søvnproblemene gå fort over !!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133769-vel-hjemme-fra-kina/#findComment-825982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Velkommen hjem, og gratulerer som 2-barnsforeldre! ) Godt å høre at dere har det bra, så håper vi sovingen går seg til etterhvert! MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133769-vel-hjemme-fra-kina/#findComment-826091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaa1365380624 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Heisann!! Velkommen hjem!! Det må være godt å enndelig kommet hjem med den lille!! Koselig at storesøstera er i fin form!! Jeg og min jære reiser til korea i februar/mars for å hente hjem vårt første barn, en liten gutt!! Vi gleder oss kjempemasse!! Kos dere med jentene!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133769-vel-hjemme-fra-kina/#findComment-826190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisette Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Velkommen hjem igjen da, Lisette. Fint å høre at det gikk bra til tross for sykdom og travel tur !! Skjønner godt at storesøster kunne slite litt, for som du sier er jo ikke opplegget spesiellt barnevennlig lagt opp, og når hun i tillegg ble syk, gjorde sikkert det også sitt. Mine 8-åringer berget seg på gameboy-spilling og på at det var flere storesøskner med på turen som de kunne leke med. Vel-nå rotet jeg meg bort- ville egentlig bare ønske dere velkommen hjem igjen som en familie på fire. Måtte søvnproblemene gå fort over !!! Klem fra Akkurat nå soves det her, - og jeg benytter muligheten til å hilse på Dolere :0) Vår yngste skatt sover sover så det durer, - men det er leggeøyeblikket hun ikke liker. Hun blir skikkelig sint! Det nytter ikke å snakke til henne, eller forsøke å klappe og trøste. Vel, etpar ganger har jeg fått lov til å snakke, synge og stryke henne over kinnene uten protesteter i leggesituasjon. Når hun er våken er hun opplagt som få :0) Aktiv, blid og glad. Må nesten smile når jeg tenker på hvordan det artet seg i Kina, jeg måtte sette meg på dolokket, for hvergang lillesøster fikk øye på meg etter at hun var lagt, vrælte hun skikkelig. At mannen min og storesøster var i rommet, gikk helt greit. Det er endel vilje som skal prøves ut, det er slettes ikke sår gråt, av redsel etc. Men ,det går seg til, jeg holder meg i nærheten, og øser ut kos og kjærlighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133769-vel-hjemme-fra-kina/#findComment-826531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frø Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Akkurat nå soves det her, - og jeg benytter muligheten til å hilse på Dolere :0) Vår yngste skatt sover sover så det durer, - men det er leggeøyeblikket hun ikke liker. Hun blir skikkelig sint! Det nytter ikke å snakke til henne, eller forsøke å klappe og trøste. Vel, etpar ganger har jeg fått lov til å snakke, synge og stryke henne over kinnene uten protesteter i leggesituasjon. Når hun er våken er hun opplagt som få :0) Aktiv, blid og glad. Må nesten smile når jeg tenker på hvordan det artet seg i Kina, jeg måtte sette meg på dolokket, for hvergang lillesøster fikk øye på meg etter at hun var lagt, vrælte hun skikkelig. At mannen min og storesøster var i rommet, gikk helt greit. Det er endel vilje som skal prøves ut, det er slettes ikke sår gråt, av redsel etc. Men ,det går seg til, jeg holder meg i nærheten, og øser ut kos og kjærlighet. Så hyggelig å se deg her inne igjen, og velkommen tilbake til Norge som to barns mamma. Det høres ut som begge jentene har det flott sammen og bra at du og minsten har noen timer sammen alene midt på dagen. vi mailes og snakkes, ring meg gjerne en kveld hvis det passer seg slik. Jeg venter spent på å høre meeeer fra turen. Stor klem og de beste ønsker til hele familien hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133769-vel-hjemme-fra-kina/#findComment-829449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.