Gå til innhold

Hvor gamle er dere egentlig?


Gjest lis@bet

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Dere (dere vet hvem dere er) oppfører dere som barnehageunger. Kommer med insinueringer og beskyldniner, anklager så hverandre for drit og dra, og løper hver deres gang til Pappa Webmaster og peker og skjeller og forlanger å få den andres innlegg slettet.

Gud hjelpe meg, hva er i veien med dere folk?? Kan ikke annet enn flire, har dere virkelig ikke mer vett i hodet? Dere ødelegger forøvrig DOL, det skal dere ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    16

  • favn

    7

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • MsSophie

    4

Gjest lis@bet

Vi blir bedt om å si i fra.

Åja, men da er det jo greit å skrive alt man kan komme på av skitkasting, for det er jo bare å få det slettet etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Åja, men da er det jo greit å skrive alt man kan komme på av skitkasting, for det er jo bare å få det slettet etterpå.

Det kan være et mål for noen å få tråder slettet, for å kjøre debatten i grøfta. Det fins mange grunner for at noen ikke ønsker debatt om saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fikk lest hele tråden og fulgt med fra starten, så ville du sette alt alt gikk "pent, saklig og rolig" for seg helt til Sør kom.

Da kom insinueringene, påstandene og personkarakteristikkene på løpende bånd.

Det er ikke mer enn en her på DOL som ødelegger åpent forum. De andre som involverer seg gjør det først når Sør har gått til angrep på dem - vilket han benytter en hver anledning til å gjøre.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor webmaster lar han holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske innlysende at det er en gjeng pubertale guttunger som nikoser seg med fellesrunking:-)

Papegøyer er ekle dyr, men gruppeonani er helt okay:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, men da er det jo greit å skrive alt man kan komme på av skitkasting, for det er jo bare å få det slettet etterpå.

Det spørsmålet burde også du stille til Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Hvis du fikk lest hele tråden og fulgt med fra starten, så ville du sette alt alt gikk "pent, saklig og rolig" for seg helt til Sør kom.

Da kom insinueringene, påstandene og personkarakteristikkene på løpende bånd.

Det er ikke mer enn en her på DOL som ødelegger åpent forum. De andre som involverer seg gjør det først når Sør har gått til angrep på dem - vilket han benytter en hver anledning til å gjøre.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor webmaster lar han holde på.

Nå sutrer du igjen. Herlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvis du fikk lest hele tråden og fulgt med fra starten, så ville du sette alt alt gikk "pent, saklig og rolig" for seg helt til Sør kom.

Da kom insinueringene, påstandene og personkarakteristikkene på løpende bånd.

Det er ikke mer enn en her på DOL som ødelegger åpent forum. De andre som involverer seg gjør det først når Sør har gått til angrep på dem - vilket han benytter en hver anledning til å gjøre.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor webmaster lar han holde på.

Jeg leste tråden, og bare venta på at den skulle gå i grøfta. Din vinkling og fokusering var det ikkeno i veien med i hovedinnlegget.

Det er trist at man skal få en god debatt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske innlysende at det er en gjeng pubertale guttunger som nikoser seg med fellesrunking:-)

Papegøyer er ekle dyr, men gruppeonani er helt okay:-)

Hvis du synes papegøyer er ekle dyr, så burde du kanskje gjøre ditt for ikke å fremstå som en?

Denne tråden er jo også forholdsvis interessant. Den tar opp nøyaktig det samme som noen andre av oss for lengst har sett oss lei på.

Og så hopper noen av papegøyene inn for å henge seg på - og gjør samtidig nøyaktig det samme som de kritiserer andre for.

Ganske fornøyelig egentlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sutrer du igjen. Herlighet..

Og det gjør du også - så hva klager du for? At amdre gjør som deg, eller at du gjør det samme som du klager på at andre gjør?

Merkelig....? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Og det gjør du også - så hva klager du for? At amdre gjør som deg, eller at du gjør det samme som du klager på at andre gjør?

Merkelig....? :-)

Noens hensikter er hellige, derfor kan de tillate seg hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Hvis du synes papegøyer er ekle dyr, så burde du kanskje gjøre ditt for ikke å fremstå som en?

Denne tråden er jo også forholdsvis interessant. Den tar opp nøyaktig det samme som noen andre av oss for lengst har sett oss lei på.

Og så hopper noen av papegøyene inn for å henge seg på - og gjør samtidig nøyaktig det samme som de kritiserer andre for.

Ganske fornøyelig egentlig:-)

"Denne tråden er jo også forholdsvis interessant. Den tar opp nøyaktig det samme som noen andre av oss for lengst har sett oss lei på.

Og så hopper noen av papegøyene inn for å henge seg på - og gjør samtidig nøyaktig det samme som de kritiserer andre for."

Forskjellen er bare at dere bevisst går inn for å terge hverandre (rimelig barnehage), og løper til Webmaster for å vise hvor slemme de andre er mot deg, og påpeke at du selv er alldeles uskyldig midt oppe i det hele.

Hvis du mener at jeg gjør nøyaktig det samme som jeg beskylder dere for, så har du ikke skjønt poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Og det gjør du også - så hva klager du for? At amdre gjør som deg, eller at du gjør det samme som du klager på at andre gjør?

Merkelig....? :-)

Jeg skjønner at du synes det er gøy å terge, det viser dette innelgget ganske tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

My point exactly.. Ja, det er synd på deg, uskyldigheten selv.

Voks nå opp.

Latteriggjøring er en hersketeknikk, lett gjennomskuelig og greit til husbruk?

Det kan lett virke foraktfullt, og forakt er det motsatte av respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Denne tråden er jo også forholdsvis interessant. Den tar opp nøyaktig det samme som noen andre av oss for lengst har sett oss lei på.

Og så hopper noen av papegøyene inn for å henge seg på - og gjør samtidig nøyaktig det samme som de kritiserer andre for."

Forskjellen er bare at dere bevisst går inn for å terge hverandre (rimelig barnehage), og løper til Webmaster for å vise hvor slemme de andre er mot deg, og påpeke at du selv er alldeles uskyldig midt oppe i det hele.

Hvis du mener at jeg gjør nøyaktig det samme som jeg beskylder dere for, så har du ikke skjønt poenget.

Nei, den var nok myntet på meg og ikke deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Latteriggjøring er en hersketeknikk, lett gjennomskuelig og greit til husbruk?

Det kan lett virke foraktfullt, og forakt er det motsatte av respekt.

..eller for å understreke et poeng. Respekt er vel forøvrig noe man gjør seg fortjent til..

Jeg prøver ikke å opphøye meg selv her, men det er det definitivt andre som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...