Gå til innhold

Hvor gamle er dere egentlig?


Gjest lis@bet

Anbefalte innlegg

Hvis du synes papegøyer er ekle dyr, så burde du kanskje gjøre ditt for ikke å fremstå som en?

Denne tråden er jo også forholdsvis interessant. Den tar opp nøyaktig det samme som noen andre av oss for lengst har sett oss lei på.

Og så hopper noen av papegøyene inn for å henge seg på - og gjør samtidig nøyaktig det samme som de kritiserer andre for.

Ganske fornøyelig egentlig:-)

Det er godt jeg har moret deg i dag da, siden fellesrunken gikk i vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    16

  • favn

    7

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • MsSophie

    4

"Denne tråden er jo også forholdsvis interessant. Den tar opp nøyaktig det samme som noen andre av oss for lengst har sett oss lei på.

Og så hopper noen av papegøyene inn for å henge seg på - og gjør samtidig nøyaktig det samme som de kritiserer andre for."

Forskjellen er bare at dere bevisst går inn for å terge hverandre (rimelig barnehage), og løper til Webmaster for å vise hvor slemme de andre er mot deg, og påpeke at du selv er alldeles uskyldig midt oppe i det hele.

Hvis du mener at jeg gjør nøyaktig det samme som jeg beskylder dere for, så har du ikke skjønt poenget.

Hvis du ikke ser at det kun er en person her som hele tiden bevisst går inn for å provosere, kverrulere og ødelegge tråder som i mange tilfeller godt er i gang - men som ødelegges så snart denne personen kommer - så har heller ikke du forstått poenget.

Den siste tråden som jeg antar du sikter til her er et svært godt eksempel.

Det var en "god" tråd i et par dager - helt til Sør kom tilbake. Da tok det kun noen få timer før den var fullstendig ødelagt.

Det er visse former for insinueringer og løgner som jeg og andre ikke er så begeistret for at skal bli stående ubesvart.

Hadde noen gjort det samme mot deg, så ville du besvart dem selv - slik du jo gjør her mot meg nå.

Forskjellen er at Sørs insinueringer og løgner er svært mye grovere å bli møtt med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du synes det er gøy å terge, det viser dette innelgget ganske tydelig.

Og når du skrev "Nå sutrer du igjen. Herlighet.. " så var hensikten...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point exactly.. Ja, det er synd på deg, uskyldigheten selv.

Voks nå opp.

Her er det nok noen andre som bør vokse opp.

Nei - jeg er ikke uskyldig og har aldri hevdet det.

Jeg har hele tiden hevdet at jeg ikke finner meg i slik oppførsel som Sør står for OG at jeg derfor tar igjen med samme mynt.

Når du i denne tråden syter og klager over at jeg forsøker å "tergre" deg samtidig som du kommer med kommentarer som "voks opp", så burde du kanskje selv se litt nærmere på hvordan du fremstår.

For du gjør jo nettopp det samme som du syter og klager over at andre gjør.

Kanskje du da kan fortelle meg hva som gjør deg så spesiel at det som gjelder for andre ikke gjelder for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..eller for å understreke et poeng. Respekt er vel forøvrig noe man gjør seg fortjent til..

Jeg prøver ikke å opphøye meg selv her, men det er det definitivt andre som gjør.

Man opphøyer ikke seg selv ved å kritisere andre og påpeke hva man mener de gjør galt.

Det er det jeg gjorde når det gjaldt Sør i denne tråden.

Og det er det du gjør når du kritiserer meg.

Den enste forskjellen er at jeg ikke påstår at du opphøyer deg selv gjennom å gjøre det, slik du påstår at jeg gjør det.

Jeg påpeker bare at du gjør nøyaktig det samme som du kritiserer meg for å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Hvis du ikke ser at det kun er en person her som hele tiden bevisst går inn for å provosere, kverrulere og ødelegge tråder som i mange tilfeller godt er i gang - men som ødelegges så snart denne personen kommer - så har heller ikke du forstått poenget.

Den siste tråden som jeg antar du sikter til her er et svært godt eksempel.

Det var en "god" tråd i et par dager - helt til Sør kom tilbake. Da tok det kun noen få timer før den var fullstendig ødelagt.

Det er visse former for insinueringer og løgner som jeg og andre ikke er så begeistret for at skal bli stående ubesvart.

Hadde noen gjort det samme mot deg, så ville du besvart dem selv - slik du jo gjør her mot meg nå.

Forskjellen er at Sørs insinueringer og løgner er svært mye grovere å bli møtt med....

Du har muligens glemt at den opprinnelige versjonen av tråden ble slettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har muligens glemt at den opprinnelige versjonen av tråden ble slettet...

Men jeg er fremdeles uenig i den slettingen. (Dog forstod jeg slettingen av mine tidligere innlegg vedrørende Sør og mine rykter om han, selv om det også var "svar på tiltale")

Og det endrer ikke på det faktum at den nåværende tråden holdt et saklig og fornuftig nivå i nesten to dager - helt til Sør kom på banen.

Og det har vært alt for mange tilsvarende eksempler på akkurat det samme til at det er noen "tilfeldighet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i webmasters stillingsinstruks at en av oppgavene er å megle mellom barnehavens kranglefanter :-)

Egentlig fremstår lis@bet som litt av en kranglefant her...he-he.

Men på et noe mer "hyggelig" nivå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut og plukke blomster

Det er ganske innlysende at det er en gjeng pubertale guttunger som nikoser seg med fellesrunking:-)

Papegøyer er ekle dyr, men gruppeonani er helt okay:-)

Litt pussig at du av alle introduserer denne ideen. Eller kanskje ikke? Noen ganger tar en jo utgangspunkt i egne erfaringer / praksis. Men jeg tror du skal være forsiktig med å overføre dine egne fantasier på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pussig at du av alle introduserer denne ideen. Eller kanskje ikke? Noen ganger tar en jo utgangspunkt i egne erfaringer / praksis. Men jeg tror du skal være forsiktig med å overføre dine egne fantasier på andre.

Det var ingen ide, det var en observering, og har intet med tidligere erfaring, praksis eller fantasier å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er greit at det reageres kraftig på hva en voksen mann får seg til å si om incest, altså seksuelle overgrep mot barn?

'Hvis svaret er ja, kan du lese en henvisning slik det også ble postet tidligere i dag av meg (nå slettet):

***

Men det var selvsagt ikke dette du mente med barnehagekrangling eller hva du nå sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Synes du det er greit at det reageres kraftig på hva en voksen mann får seg til å si om incest, altså seksuelle overgrep mot barn?

'Hvis svaret er ja, kan du lese en henvisning slik det også ble postet tidligere i dag av meg (nå slettet):

***

Men det var selvsagt ikke dette du mente med barnehagekrangling eller hva du nå sa?

Dette er tatt ut av sammenhengen, for å si det mildt. Du ser det du vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tatt ut av sammenhengen, for å si det mildt. Du ser det du vil se.

Jeg leser det som står. Det kan jo du også gjøre. Og det som står / sto er det groveste jeg har lest på Dol _noen gang_.

Men si meg, noe helt annet... dere som er så frenetisk opptatt av 'papegøyer', synes du ikke at dere minner litt om...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er greit at det reageres kraftig på hva en voksen mann får seg til å si om incest, altså seksuelle overgrep mot barn?

'Hvis svaret er ja, kan du lese en henvisning slik det også ble postet tidligere i dag av meg (nå slettet):

***

Men det var selvsagt ikke dette du mente med barnehagekrangling eller hva du nå sa?

Hæ?? Her har det vært noen og redigert bort halve innlegget.

Kan jeg få en forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hæ?? Her har det vært noen og redigert bort halve innlegget.

Kan jeg få en forklaring?

Jeg burde ha lagt inn en kommentar om at ditt innlegg ble redigert. Tekstene du kopierte inn - og som tidligere på dagen var blitt slettet - ble redigert bort fra ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ha lagt inn en kommentar om at ditt innlegg ble redigert. Tekstene du kopierte inn - og som tidligere på dagen var blitt slettet - ble redigert bort fra ditt innlegg.

Hvorfor? Innlegget ble jo meningsløst idet du klippet bort mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Innlegget ble jo meningsløst idet du klippet bort mye.

Fordi Webmaster måtte redde Morsk, som startet flere hysteriske tråder om hvordan du fikk lov til å sitere ham, og hvor "urettferdig" dette var.

Det er en farse at han skal få lov til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...