Gå til innhold

Hvor gamle er dere egentlig?


Gjest lis@bet

Anbefalte innlegg

Fordi Webmaster måtte redde Morsk, som startet flere hysteriske tråder om hvordan du fikk lov til å sitere ham, og hvor "urettferdig" dette var.

Det er en farse at han skal få lov til slikt.

Jeg har delvis fått med meg at herr Morsk har gått fullstendig amok etter at hans egne ord og formuleringer er gjort kjent for evt nye lesere, og at herr Morsks aggressivitet ikke bare har gjort seg gjeldende i form av sikkert flere hundre innlegg til Webmaster og det meste som kan krype og gå, men at herr Morsks vrede muligens har nådd en foreløpig (?) topp med, tror jeg det er allmenn enighet om, en alldeles grensesprengende anvendelse av bilder og henvisninger om veldig-kjempemye-endetarmsfokusering i usedvanlig vulgære vendinger.

For å låne et bevinget og passende uttrykk fra en herværende doler:

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    16

  • favn

    7

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • MsSophie

    4

Gjest lis@bet

Her er det nok noen andre som bør vokse opp.

Nei - jeg er ikke uskyldig og har aldri hevdet det.

Jeg har hele tiden hevdet at jeg ikke finner meg i slik oppførsel som Sør står for OG at jeg derfor tar igjen med samme mynt.

Når du i denne tråden syter og klager over at jeg forsøker å "tergre" deg samtidig som du kommer med kommentarer som "voks opp", så burde du kanskje selv se litt nærmere på hvordan du fremstår.

For du gjør jo nettopp det samme som du syter og klager over at andre gjør.

Kanskje du da kan fortelle meg hva som gjør deg så spesiel at det som gjelder for andre ikke gjelder for deg?

Forskjellen er at mine utsagn ikke kvalifiserer til sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Her har det vært noen og redigert bort halve innlegget.

Kan jeg få en forklaring?

En av Webasters oppgaver er og redigere bort hets og drit skrevet av utilregnelige personer.

Derfor ble dine løsrevne sitater som ikke dannet noen mening redigert vekk.

---------------------------

Hvis det er slik at du savner det jeg skrev så veldig,postet det på nytt og satt det i korrekt sammenheng:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1977016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Det står i webmasters stillingsinstruks at en av oppgavene er å megle mellom barnehavens kranglefanter :-)

Jeg har den ytterste medfølelse.. Får dere smusstillegg i jobben deres? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delvis fått med meg at herr Morsk har gått fullstendig amok etter at hans egne ord og formuleringer er gjort kjent for evt nye lesere, og at herr Morsks aggressivitet ikke bare har gjort seg gjeldende i form av sikkert flere hundre innlegg til Webmaster og det meste som kan krype og gå, men at herr Morsks vrede muligens har nådd en foreløpig (?) topp med, tror jeg det er allmenn enighet om, en alldeles grensesprengende anvendelse av bilder og henvisninger om veldig-kjempemye-endetarmsfokusering i usedvanlig vulgære vendinger.

For å låne et bevinget og passende uttrykk fra en herværende doler:

Jaja...

Har du glemt at det var deg, hysteriske kjærring som ba om og få mine innlegg slettet ? Aldelses og selvfølgelig var det ikke meg selv.

Parodien og utdritinga av din læremester er noe av det bedre jeg har skrevet på DOL.

Du kan jo ta en kikk langt ned i denne tråden og se hvordan han kaver og kjemper før han til slutt går mer på snørra enn jeg hadde vågd håpe på, nemlig ved og poste link om Holocaust i en tråd om Justismord og incest:

http://forum.doktoronline.no/forum/35/71.ipg?view=thread&thread=1977017

------------------------------

Sør trenger ingen til og parodere seg, han greier det godt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du glemt at det var deg, hysteriske kjærring som ba om og få mine innlegg slettet ? Aldelses og selvfølgelig var det ikke meg selv.

Parodien og utdritinga av din læremester er noe av det bedre jeg har skrevet på DOL.

Du kan jo ta en kikk langt ned i denne tråden og se hvordan han kaver og kjemper før han til slutt går mer på snørra enn jeg hadde vågd håpe på, nemlig ved og poste link om Holocaust i en tråd om Justismord og incest:

http://forum.doktoronline.no/forum/35/71.ipg?view=thread&thread=1977017

------------------------------

Sør trenger ingen til og parodere seg, han greier det godt selv.

"It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others."

*LOL*

Hven tatoverte disse ordene inn i hjernen din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at mine utsagn ikke kvalifiserer til sletting.

he-he...så det er det som er forskjellen.

Du er med andre ord like kverulantisk, sutrete og barnslige som oss andre, bortsett fra at du ikke våger å gå så langt at det kan tergre webmaster?

Imponerende...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

he-he...så det er det som er forskjellen.

Du er med andre ord like kverulantisk, sutrete og barnslige som oss andre, bortsett fra at du ikke våger å gå så langt at det kan tergre webmaster?

Imponerende...:-)

Men du tok ihvertfall innlegget mitt til deg, og det sier jo litt. Jeg nevnte ingen navn. Og så får du mene hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du glemt at det var deg, hysteriske kjærring som ba om og få mine innlegg slettet ? Aldelses og selvfølgelig var det ikke meg selv.

Parodien og utdritinga av din læremester er noe av det bedre jeg har skrevet på DOL.

Du kan jo ta en kikk langt ned i denne tråden og se hvordan han kaver og kjemper før han til slutt går mer på snørra enn jeg hadde vågd håpe på, nemlig ved og poste link om Holocaust i en tråd om Justismord og incest:

http://forum.doktoronline.no/forum/35/71.ipg?view=thread&thread=1977017

------------------------------

Sør trenger ingen til og parodere seg, han greier det godt selv.

Heisan,

Jo, det er riktig at jeg ba Webmaster om å slette dem.

Men så...:

Nå har jeg ikke lest halvparten av det du har skrevet etterpå, men her klemmer du ihvertfall ut av deg et inderlig ønske om sletting av mitt innlegg som siterer deg. Hvis du sjekker, vil du se at innlegget mitt er redigert, og hva er redigert bort, fjernet? De to innleggene dine. Spooky?:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1976389

Men whatever, denne greia har vel dødd en stille død nå.

Forresten, jeg tror jeg leste et eller annet innlegg hvor du bruker begrepet pedofil, du sier vel at du er 'anklaget' for å være pedofil, tror jeg. Jeg forbeholder meg retten til å rystes av og sjokkert reagere på at det går an å skrive det du skrev - innleggene var direkte grusomme - men det ville jo være meningsløst for meg å derved slutte at du er pedofil. Det har jeg ikke skrevet og du har det altså (evt) ikke fra meg.

Til slutt: Hvem 'sutrejente' er, aner jeg ikke. Meg er det ikke. Jeg skriver aldri på den måten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Innlegget ble jo meningsløst idet du klippet bort mye.

Det var innleggene dine som var meningsløse, siden de var tatt ut av den helheten de var presentert i.

Det vet du så alt for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser det som står. Det kan jo du også gjøre. Og det som står / sto er det groveste jeg har lest på Dol _noen gang_.

Men si meg, noe helt annet... dere som er så frenetisk opptatt av 'papegøyer', synes du ikke at dere minner litt om...?

Synes ikke du at du gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du at du gjør det?

Nei, jeg synes ikke det. Men du derimot..., du gjør jo ikke annet enn å gni skinkene oppetter etpartre andre fyrer på Dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det. Men du derimot..., du gjør jo ikke annet enn å gni skinkene oppetter etpartre andre fyrer på Dol.

Jeg ser ikke helt den store forskjellen på oss der - annet enn at det er du som kommer med påstanden, og jeg som i henhold til din "vurdering" ikke ser hvordan du kan kalle meg en papegøye hvis du ikke samtidig selv mener du er en.

I den angjeldende saken/tråden det er snakke om her, så var den startet av meg. Det var jeg som gjorde webmaster oppmerksom på Sørs insinueringer ovenfor meg. Jeg leste alt som ble skrevet i tråden, inklusive Morsk sine innlegg som var svar på Sør sine "logiske" prioriteringer.

Det var derfor svært enkelt å se hvor feil dine påstander om Morsk sine innlegg var. Og ikke minst var det da litt interessant å se om du, som jeg tidligere har fått inntrykk av er en oppvakt person, bevisst valgte å feiltolke hensikten med det som var skrevet eller om du faktisk ikke var så oppvakt som jeg trodde du var.

At du missliker at jeg gjør deg og andre oppmerksom på det, forstår jeg godt. Spesielt nå i ettertid, hvor det er helt klart for de aller fleste her, at du har oppført deg vesentlig verre enn de du selv har forsøkt å ramme med dine uberettigede kritikker.

Og fortsett gjerne favn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...