Gå til innhold

Spørsmål om BUFA

Anbefalte innlegg

spennende tid

Jeg prøver igjen. Jeg skrev feil i går. Det er over ett år siden vi mistet barn. Har noen andre erfaringer med om hvor lang tid BUFA mener det må gå før en kan få adoptere. Vår saksbehandler mener det evt kan stoppe oss, men jeg mener at over ett år gir god tid til bearbeidelse. Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133851-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-bufa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i bufa.

Lurer på om jeg har lest at man får en karantene tid, om man har opplevd og miste ett barn, men jeg vet ikke, om jeg blader med noe annet nå.

Tror evnt at det var på 1år.

Men nå er jeg på tynn is, så ikke stol på noe av det jeg skriver;o)

Lykke, lykke til:o)

MVH

spennende tid

Hei, hei :-)

Har ikke erfaring med det du spør om, ville bare ønske dere lykke til i BUFA!!! Håper alt står bra til også ellers :-)

Stor klem fra

Ville bare ønske deg lykke til i morgen. Tipper du er spent. Jeg hadde nok ikke fått sovet de siste dagene. Gleder meg til å høre om alt du har opplevd etterpå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...