Gå til innhold

Få bostedesbevis for bare siste periode eller begge periodene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bodd sammen i to år nå(reg.folkeregistret). Året før det hadde vi en pause og bodde litt hos hverandre til og fra, med forskjellige leiligheter og dermed også forskjellige adr. Denne pausen varte et år.

Før pausen hadde vi bodd sammen i 6 år i strekk.

Så jeg lurer på, nå når jeg skal begynne samle disse attestene, om jeg skal få bostedsbevis for begge periodene, elelr om perioden før pausen ikke har betydning?

Takker for svar.

Skrevet

Hvor lenge har dere vært gift da?

Uansett ville jeg ikke brukt mer enn, bostedsbevis di siste to årene.

Bedre at det ser ut i giverlandet som ett nokså ferskt forhold, enn ett forhold med pause på ett år.

Når vi startet, var jeg redd for at vi ikke skulle ha vært gift lenge nok. (KOrea 3år), (neste uke har vi fem års bryllupsdag, men enda ikke noe barn hjemme) men der holder det ikke med bostedsbevis heller da. Noen land, lønner det seg ikke og skrive at man har vært samboere, fikk jeg beskjed om av VB, men det står nå i sos.rapp. og greit har det gått:o)

Så det kan jo hende dere har vært gift lenge nok, når den tid kommer. At du ikke trenger og tenke på det engang.

Nå vet jeg jo lite om hvilket land det er snakk om her, så det må bare bli sånn generelt.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...