Gå til innhold

3 år siden vår tildeling!

Anbefalte innlegg

Det er så gøy å lese om alle tildelingene i dag, den 23/1. Det er akkurat 3 år og to timer siden vi fikk den fantastiske beskjeden om at vi var blitt foreldre til en jente fra Kina, så den følelsen dere har nå kjenner jeg/vi!!

Ha en fantastisk helg - nå er dere snart i mål.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133881-3-%C3%A5r-siden-v%C3%A5r-tildeling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Jeg kjenner følelsen. I morgen 24/1 er det fire år siden jeg fikk holde vår andre datter i armene for første gang. Det er en dag jeg aldri kommer til å glemme ! Hver gang jeg ser på henne (spesielt når hun sover .....) så er jeg så hjertens takknemlig for at jeg fikk bli mamma til dette skjønnne og morsomme barnet. Det må være et lykkens spill at man blir foreldre til akkurat det barnet som, av skjebnene eller noe annet større enn oss, var ment for nettopp deg/dere. Og etter overtagelsen så hører vi sammen - for evig og alltid - som en familie!

Nostalgisk hilsen fra

Får henge meg på jeg også. Blir jo rent nostalgisk av alle tildelingene i dag - har aldri sett maken til rush!

Har ikke jubileum akkurat i dag, men 25/1 er det 3 år siden vår siste tildeling. Hun ligger og sover søtt for øyeblikket og er så bedårende, atte.

Ja, vi er heldige!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...