Gå til innhold

kina adoptanter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har det tatt helt av,dette er jo bare helt fantastisk,den ene meldingen etter den andre med gladnyheter.Dere er bare så heldige men det vet dere vell..GRATULERER ALL SAMMEN med prinsessene deres. Klem fra ei som også snart blir mamma

brilleslangen
Skrevet

Henger meg på denne og sender herved en gratulasjonshilsen til alle sm har fått tildeling. Gratulerer så mye!

Gjest Kina-venter
Skrevet

- av alle tildelingene som raser inn. En ekstra god helg ønskes alle dere nybakte foreldre.

Gjest kinamamsen
Skrevet

Her må jeg sende en felles gratulasjon så jeg er sikker på at ingen blir glemt. Så fantastiske nyheter for så mange Kina-adoptanter på en gang.

GRATULERER og god tur til Kina!

Skrevet

Jeg tror jeg må henge meg på en felles gratulasjon til alle sammen her jeg også. Viktig at jeg ikke glemmer noen. Tenk at alle tre forreningene klarte å få tildelingene før det ble 2 ukers ferie i Kina. Tror det er første gang jeg har sett at alle 3 har tildelinger samme dag.

Lykke til alle sammen og godt kinesisk nyttår !!

Skrevet

Henger meg på denne og sender herved en gratulasjonshilsen til alle sm har fått tildeling. Gratulerer så mye!

Jeg henger meg også på her, og sier GRATULERER til alle som har fått familieforøkelse !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...