Leonjenta Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Idag har det tatt helt av,dette er jo bare helt fantastisk,den ene meldingen etter den andre med gladnyheter.Dere er bare så heldige men det vet dere vell..GRATULERER ALL SAMMEN med prinsessene deres. Klem fra ei som også snart blir mamma 0 Siter
brilleslangen Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Henger meg på denne og sender herved en gratulasjonshilsen til alle sm har fått tildeling. Gratulerer så mye! 0 Siter
Gjest Kina-venter Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 - av alle tildelingene som raser inn. En ekstra god helg ønskes alle dere nybakte foreldre. 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Her må jeg sende en felles gratulasjon så jeg er sikker på at ingen blir glemt. Så fantastiske nyheter for så mange Kina-adoptanter på en gang. GRATULERER og god tur til Kina! 0 Siter
Hubeimamma Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Jeg tror jeg må henge meg på en felles gratulasjon til alle sammen her jeg også. Viktig at jeg ikke glemmer noen. Tenk at alle tre forreningene klarte å få tildelingene før det ble 2 ukers ferie i Kina. Tror det er første gang jeg har sett at alle 3 har tildelinger samme dag. Lykke til alle sammen og godt kinesisk nyttår !! 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Henger meg på denne og sender herved en gratulasjonshilsen til alle sm har fått tildeling. Gratulerer så mye! Jeg henger meg også på her, og sier GRATULERER til alle som har fått familieforøkelse ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.