Gå til innhold

fjerne hår på overleppa :-(

Anbefalte innlegg

Gjest tralle trylletroll

jeg er mørk og har derfor mørke (tynne) dun-hår på overleppa (ikke noe store greier altså) men det skjemmer meg litt personlig.. er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne disse uten at det vokser ut dobbelt så ille og blir dobbelt så mye etterpå? (har nemlig hørt et par skrekkeksempler der folk har fått forverret problemet ved napping osv)

jeg har ikke råd til elektrolyse eller lignende..

noen som har noen gode råd?

kanskje et lite ubetydelig problem, men vi har vel alle våre hverdagsproblemer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133938-fjerne-h%C3%A5r-p%C3%A5-overleppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StudentenMeg

Hvis du har en yrkesskole i nærheten av deg med hudpleiellinje, kan du få elektrolyse til en veldig billig penge. Det gjorde jeg.Veldig godt fornøyd. Ble overvåket av lærer hele tiden.

Jeg har også tenkt å ta elektrolyse, koster 800 kr i en hudpleiesalong og det kan jeg ta meg råd til.

Men det jeg lurer på er: gjor det vondt?

Og hvor vondt var det?

Har hørt at man bør ta tre behandlinger med elektrolyse før alt er borte, måtte du det?

Har du ingen hår igjen på overlippen, eller har noen vokst frem igjen?

Jeg har også tenkt å ta elektrolyse, koster 800 kr i en hudpleiesalong og det kan jeg ta meg råd til.

Men det jeg lurer på er: gjor det vondt?

Og hvor vondt var det?

Har hørt at man bør ta tre behandlinger med elektrolyse før alt er borte, måtte du det?

Har du ingen hår igjen på overlippen, eller har noen vokst frem igjen?

ta heller laser, det koster litt mer men gjør mindre vondt. 800kr for elektrolyse synes jeg var dyrt. Dette er jo en behandling man må gå til flere ganger. Laser koster det samme og man går ca 3-5 ganger

Gjest StudentenMeg

ta heller laser, det koster litt mer men gjør mindre vondt. 800kr for elektrolyse synes jeg var dyrt. Dette er jo en behandling man må gå til flere ganger. Laser koster det samme og man går ca 3-5 ganger

Hva er forsjellen på laser og elektrolyse?

Og hvor vondt er det vi snakker om?

Jeg vil bare ha hårene vekk, uansett men vil være forberedet på smerten.

Hva er forsjellen på laser og elektrolyse?

Og hvor vondt er det vi snakker om?

Jeg vil bare ha hårene vekk, uansett men vil være forberedet på smerten.

Laser gjør ikke noe særlig vondt, men elektrolyse gjør. Laser er bare et lys som går over deg og brenne roten på hårene. Med elektrolyse går en " maskin" inn på hvert hårstrå og brenner det i roten og drar det på en måte opp.

Jeg ville tatt laser...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...